شما اینجا هستید

اخبار » نمایشگاه دستاوردهای سازمان مردم نهاد استان بوشهر برگزار می شود

نمایشگاه سازمان های مردم نهاد استان برگزار می شود

خبر بندر: سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر گفت: نمایشگاه دستاوردهای سازمان‌های مردم نهاد استان بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش خبر بندر محمد مظفری در نشست هماهنگی برگزاری نمایشگاه دستاوردهای سمن‌ها گفت: استان بوشهر در سال‌های اخیر در زمینه رشد کمی و کیفی سازمان‌های مردم نهاد رشد بسیار خوبی داشته است.

وی اضافه کرد: در استان بوشهر از ۱۸ سازمان مردم نهاد در سال ۹۲ هم اکنون به بیش از ۴۵۰ سمن رسیده‌ایم و مهم این است که بسیاری از این سازمان‌های مردم نهاد در سطح استان منشأ خدمات مختلفی هستند.

مظفری با اشاره به اینکه خدمات و فعالیت‌های سازمان‌های مردم نهاد باید به اطلاع جامعه رسانده شود نمایشگاه دستاوردها را محل مناسبی برای آشنایی جامعه و حتی دستگاه‌های دولتی با نوع فعالیت سازمان‌های مردم نهاد دانست.

وی خاطرنشان کرد: در جریان نمایشگاه سمن‌ها علاوه بر نمایش دستاوردهایشان قرار است در حوزه‌های مختلف اجتماعی و در حوزه‌های خانواده و مهارت‌های زندگی مشاوره رایگان به همشهریان بدهند.

سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر افزود: این نمایشگاه فرصت مناسبی است تا سازمان‌های مردم نهاد از افراد علاقمند به فعالیت در حوزه‌های مرتبط ثبت نام کرده و از آنها دعوت به کار کنند.

مظفری اضافه کرد: علاوه بر شهر بوشهر در شهرستان‌های ده‌گانه استان این نمایشگاه‌ها همزمان برگزار شده و در کنار برپایی نمایشگاه سازمان‌های مردم نهاد آثار تولید شده هنری خود را اجرا یا به نمایش خواهند گذاشت./ مهر

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر