شما اینجا هستید

اخبار » ارتباط بیشتر دستگاه‌های اجرایی با سمن‌ها در استان بوشهر ضروری است

ارتباط بیشتر دستگاه‌های اجرایی با سمن‌ها در استان بوشهر ضروری است

ارتباط بیشتر دستگاه‌های اجرایی با سمن‌ها در استان بوشهر ضروری است

خبر بندر:سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر گفت: دستگاه‌های اجرایی استان باید ارتباط خود را با سازمان‌های مردم نهاد (سمن‌ها) بیشتر کنند.

محمد مظفری  در نشست مشترک سازمان‌های مردم نهاد با مسئولان اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان بوشهر افزود: در این ارتباط براساس طرحی که در دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر تصویب شده قرار است نشست مشترک سمن‌های استان و دستگاه های اجرایی از این پس بصورت منظم و بصورت هفتگی برگزار شود.

وی یادآور شد: سمن‎‌ها حلقه واسط و رابط بین مردم و حاکمیت هستند و به همین دلیل ارتباط موثر و بیشتر سازمان‌های مردم نهاد و دستگاه‌های اجرایی با همکاری مردم و دولت می تواند به توسعه کشور کمک کند.

مظفری بیان کرد: بسیاری از مطالبات جامعه بویژه در حوزه فرهنگی می‌تواند به  وسیله سمن‌ها  به دستگاه‌های مرتبط منتقل شود.

وی اظهارداشت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر از ظرفیت سازمان‎های مردم نهاد برای توسعه کتاب‌خوانی استفاده و در این ارتابط توسعه  کتابخانه‌های کوچک  در مناطق کم برخوردار از جمله اقداماتی است که  باید دنبال کند.

سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر بیان کرد: استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد استان برای  ایجاد کتابخانه ها و باشگاه‌های کتابخوانی باید در قالب طرحی توسط  اداره کل فرهنگ ارشاد اسلامی مصوب و اجرایی شود.

مظفری تاکید کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در زمینه صدور مجوز برنامه‌‎های فرهنگی و هنری همکاری و همراهی لازم را با سازمان‌های مردم نهاد انجام دهد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر