شما اینجا هستید

اخبار » سفر استاندار به گناوه و دیلم

۲۰۰ میلیارد تومان طرح در شهرستان‌های گناوه و دیلم افتتاح شد

 ۲۰۰ میلیارد تومان طرح در شهرستان‌های گناوه و دیلم افتتاح شد

گناوه – ایرنا – استاندار بوشهرگفت: به‌مناسبت دهه مبارک فجر چندین طرح عمرانی و خدماتی در شهرستان‌های گناوه و دیلم به همراه ۸ طرح برق‌رسانی با اعتباری بیش از ۲۰۰ میلیاردتومان به بهره‌برداری رسید.

عبدالکریم گراوند روز جمعه در جمع خبرنگاران شهرستان گناوه افزود: از مجموع اعتبارات طرح‌های دهه فجر در  شهرستان دیلم و گناوه بخشی مربوط به طرح‌های استان بوشهر در حوزه برق  به نمایندگی از  وزرات نیرو و شرکت منظقه ای فارس و بوشهر است که به‌صورت نمادین در گناوه به بهره‌برداری رسیدند.

وی اظهارداشت: در شهرستان گناوه ۵۵ طرح با اعتبار ۶۷ میلیارد تومان و در شهرستان دیلم  چندین طرح در حوزه‌های عمران و ورزش روستایی، فاضلاب، خدماتی، بندری و مسکن با  ۵۷ میلیاردتومان اعتبار به بهره‌برداری رسیدند.

استاندار بوشهر افزود: جدا از طرح‌های افتتاحی شهرستان های گناوه و دیلم  پروژه های برق‌رسانی استان بوشهر با اعتبار ۹۹ میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان نیز همزمان بصورت تمادین در شهرستان گناوه به بهره برداری رسیدند.

وی گفت: یکی از از پروژه‌های افتتاح شده برق رسانی استان بوشهر، پروژه  افزایش ظرفیت پست ۲۳۰ کیلوولت گناوه و  ۲۶ میلیارد تومان اعتبار داشته است.

گراوند  با بیان اینکه احداث مسکن برای افراد تحت پوشش کمیته امداد استان بوشهر از برنامه‌های مهم ارزشمند و افتخار نظام و دولت است، گفت: بدین منظور برای افراد تحت پوشش این نهاد که مشکل مسکن داشتند تفاهم نامه احداث مسکن بین کمیته امداد و استانداری منعقد شد.

وی بیان کرد: در این ارتباط ۷۷ واحد مسکونی مددجویی در شهرستان گناوه و بخش ریگ و ۱۲ واحد در شهرستان دیلم به این افراد در دهه مبارک فجر واگذار شد.

استاندار بوشهر گفت: خانه‌دار کردن ولی نعمتان انقلاب در دهه مبارک فجر افتخار  نظام مقدس جمهوری اسلامی است که محقق و صورت گرفت.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر