شما اینجا هستید

اخبار » اجرای نسخه نویسی الکترونیکی ، گامی بزرگ در تسهیل ارائه خدمات به بیمه شدگان است.

اجرای نسخه نویسی الکترونیکی ، گامی بزرگ در تسهیل ارائه خدمات به بیمه شدگان است.

خبر بندر: دکتر رمضانی مدیرکل بیمه سلامت استان بوشهر به مناسبت ایام الله مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور در گلزار شهدای شهر گناوه باگل افشانی قبور شهداء با آرمانهای امام راحل و رهبر کبیر انقلاب تجدید میثاق نمود.

به گزارش خبر بندر دکتر رمضانی که به همراه مدیران ستادی در گناوه حضور داشتند در دیدار با فرماندار گناوه جناب آقای مهرجو ، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر ، گزارشی از عملکرد بیمه سلامت استان و اجرای برنامه های نسخه نویسی الکترونیکی ، رسیدگی الکترونیک اسناد بستری و ارزیابی وسع در استان ارائه نمودند.
دکتر رمضانی با بیان اینکه نسخه نویسی الکترونیکی از شهرستان گناوه آغاز و سپس در شهرستانهای دیلم و دشتی نیز راه اندازی شد افزودند با اجرای این برنامه بیمه شدگان بدون نیاز به دفترچه و صرفاً با ارائه کد ملی می توانند به مطب پزشکان طرف قرارداد در این شهرستانها مراجعه نمایند و پس از ویزیت ، دارو و خدمات بصورت الکترونیکی برای آنان تجویز شده و می توانند دارو و خدمات را نیز بدون استفاده از دفترچه و بصورت الکترونیکی از داروخانه و مراکز پاراکلینیک دریافت نمایند.
مدیرکل بیمه سلامت با اشاره به اینکه در سال گذشته حدود ۵ میلیارد تومان به بیمارستانها و مؤسسات تشخیصی درمانی و مبلغ ۳ میلیارد تومان نیز به مراکز جامع خدمات سلامت و پزشک خانواده این شهرستان پرداخت شد ، گفت: پزشکان ، بیمارستان ، داروخانه ها و مراکز پاراکلینیک همکاری خوبی با سازمان بیمه سلامت داشته اند که از همه اصحاب حوزه سلامت تقدیر می نماییم.
فرماندار شهرستان گناوه نیز از حضور مدیرکل و همراهان و تلاشهای کارکنان بیمه سلامت استان بوشهر جهت پیگیری خدمت رسانی به بیمه شدگان به نحو مطلوب در سطح شهرستان تشکر و قدر دانی نمودند.
مدیرکل بیمه سلامت استان همچنین باحضور در شبکه بهداشت شهرستان گناوه ضمن برگزاری جلسه با ریاست آن شبکه به همراهی ایشان به مرکز بهداشت شهید رسولی روستای مال خلیفه ای مراجعه و ضمن بازدید از این مرکز و ملاقات با پزشک خانواده و کارکنان آن مرکز و تقدیر و تشکر از خدمات آنان ، در خصوص خدمت رسانی به بیمه شدگان نشستی دو ساعته برگزار نمودند.
سپس مدیر کل با حضور در اداره بیمه سلامت شهر ستان گناوه در خصوص فعالیتهای این اداره با کارکنان به بحث و تبادل نظر پرداختند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر