شما اینجا هستید

اخبار » سومین جشنواره مادرانه آغاز شد

آغاز جشنواره فرهنگی اجتماعی  مادرانه

حبر بندر: سومین جشنواره فرهنگی اجتماعی مادرانه با استقبال پرشور بانوان گناوه ای در شب میلاد حضرت زهرا آغاز شد

به گزارش خبربندر،محمد مظفری سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر  در افتتاحیه این طرح که با حضور مادران، بانوان گناوه ای و همچنین با شرکت مسولین محلی در حسینیه حضرت زینب برگزار شده بود گفت: ایجاد بستر مناسب برای مشارکت های اجتماعی زنان و دختران استان بوشهر  از اولویت های دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه حضور زنان درحوزه های مدیریتی  اجتماعی، فرهنگی ، اجتماعی و حتی اقتصادی و مدیریت شهری استان بوشهر  رشد بسیار خوبی در سالهای اخیر داشته، افزود: حضور زنان در حوزه های اجتماعی و فرهنگی می تواند  به توسعه این حوزه ها کمک شایانی کند.

مظفری با بیان اینکه سازمان های مردم نهاد می تواند بستر مناسبی برای مشارکت بانوان در حوزه های فرهنگی و اجتماعی باشدافزود: جشنواره مادرانه نمونه خوبی از مشارکت بانوان در توسعه فعالیت های فرهنگی و اجتماعی است که باید  در سراسر استان بوشهر توسعه پیدا کند.

مظفری با بیان اینکه در حال حاضر بیش از نیمی از فعالان حوزه سازمان های مردم نهاد  استان بوشهر را بانوان تشکیل می دهند، خواستارتوجه  دستگاه و نهاد های فرهنگی و اجتماعی استان بوشهر به این پتاسیل مهم شد.

روح الله پورقصاب مدیر عامل سازمان مردم نهاد  نیمدری سبز  نیز در آیین افتتاح سومین جشنواره مادرانه گفت: سومین جشنواره مادرانه در راستای توانمند سازی بانوان شهرستان گناوه و همچنین تکریم مادران این دیار برگزار شده وبرنامه های مهمی را در حوزه های ورزشی، هنری، اجتماعی، و کار آفرینی در سطح شهر ها و روستاهای شهرستان گناوه برگزار خواهد نمود.

وی افزود: جشنواره امسال با برپایی جشنواره و مسابقه غذاهای محلی و تجلیل از خادمین بانوی مساجد و تکایای شهرستان گناوه آغاز شده افزود: تا پایان اردیبهشت و در جریان سومین جشنواره مادرانه برنامه های مهمی از جمله برپایی نمایشگاه دستاوردهای زنان کار آفرین، بازی های بومی و محلی، جشنواره نمایشنامه خوانی، مسابقه نقاشی و موسیقی و برپایی کارگاه های آموزشی برگزار خواهد شد.

در آیین افتتاحیه سومین جشنواره مادرانه گروه بین المللی جایگاجت شامل چهار توریست فوانسوی و هندی نیز حضور یافتند و ضمن بازدید از مسابقه غذاهای محلی با حضار در خصوص اهداف گروهشان صحبت کردند

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر