شما اینجا هستید

اخبار » بوشهراستان پیشگام درمقابله با کرونا

با همراهی مسولین و مردم

بوشهر استان پیشگام درمقابله با کرونا


صدای بندر، محمد مظفری: چند ماهی است ویروس نه چندان جدید کرونا با شکل و شمایل جدید همه ی دنیا را متوجه خودش نموده است. این ویروس خطرناک که می گویند خاصیتش شیوع بسیار سریعش می باشد از شرق دور وکشور چین شروع شده و بعد از درگیری با کشورهای جنوب شرق آسیا و کشورهای ژاپن وکره جنوبی مسیرش را به سمت خاورمیانه و اروپا و آمریکا تغییر داده تا کشورهای دیگری را نیز درگیر این ویروس مزمن کند. ایران مهمترین کشور خاور میانه شدیدترین در گیری را با این ویروس داشته و خیلی سریع بسیاری از نقاط کشور را درگیر خودش نموده است‌ متاسفانه عدم آمادگی بسیاری از استان ها آنها را به سختی درگیر این ویروس خطرناک کرده است.
استان بوشهر خوشبختانه از آغازین ساعات شیوع این بیماری خطرناک، با فعال نمودن مدیریت بحران وستاد پدافند غیر عامل خود به ریاست بالاترین مقام استان،وتشکلیل جلسات متعدد در استانداری بوشهر به ریاست استاندار و معاونین، خیلی زود با اعمال تصمیم های پیشگیرانه ضمن آماده نمودن تمام دستگاه های دولتی و مراکز بهداشتی مرتبط، مردم استان بوشهر را نیزبرای مقابله با بیماری آماده نمود. خوشبختانه تعطیلی به موقع مدارس، دانشگاه ها ودیگر اماکن آموزشی و تعلیق کلیه برنامهای ورزشی و فرهنگی، بسیج کلیه امکانات بهداشتی استان و آمادگی کامل کادر پزشکی و پرستاران و نیروهای خدوم پزشکی استان، و کنترل مبادی ورودی استان، باعث شد تا استان بوشهر جزود معدود استان هایی باشد که تا زمان نوشتن این یاداشت بصورت مستقیم درگیر این بیماری نشده باشد.
اتفاق مهمی که نتیجه اقدام به موقع مسولین و مردم استان بوشهر بوده است.
این درحالیست که همزمان با شیوع این بیماری خطرناک، استان بوشهر در جبهه ای دیگر درگیر حمله ی ملخ ها به استان بوده و همزمان عملیات مبارزه با هجوم ملخ ها نیز در حال انجام است.
هرچند در جریان مبارزه با کرونا ویروس ،کمبود ماسک، محلول های ضد عفونی،دستکش ودیگر امکانات بهداشتی مشکلاتی را برای مردم به وجود آورده ولی امید است با همراهی و همدلی مردم استان ، کادر بهداشتی و پزشکی و درایت مسولین ارشد استان با تلاش مستمر در فراهم نمودن امکانات بیشتر شاهد شکست این ویروس مزمن در استان و سراسر کشور باشیم. انشا الله

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر