شما اینجا هستید

اخبار » صنوف گناوه فعالیت خودرا کاهش دهند

صنوف خدماتی گناوه ساعات فعالیت خود را به نصف کاهش دهند

صنوف خدماتی گناوه ساعات فعالیت خود را به نصف کاهش دهند

حبر بندر: فرماندار شهرستان گناوه گفت: صنوف خدماتی گناوه ساعات فعالیت خود را به نصف کاهش دهند.

به گزارش خبر بندر: غلامرضا مهرجو در نشست ستاد مقابله با کرونا این شهرستان گناوه اظهار داشت: نخستین بیمار بومی مبتلا به ویروس کرونا در گناوه که در سفر به یکی از استان‌های آلوده به این بیماری مبتلا و پس از مراجعه به بیمارستان گناوه معاینه و پس از انجام آزمایش بلافاصله در بیمارستان امیرالمومنین (ع) این شهرستان بستری و تحت مراقبت‌های پزشکی قرار گرفته است.

وی گفت: یک مکان مناسب برای قرنطینه بیماران مبتلا بعد از ترخیص بیمارستان بر اساس تجارب دیگر استان‌های آلوده مشخص تا از سرایت آن به جامعه جلوگیری شود.

فرماندار گناوه بیان کرد: در شرایطی که ویروس کرونا در کشور شیوع پیدا کرده، اثربخش ترین راهکار مبارزه با این بیماری ماندن در خانه است.

وی افزود: به مردم شهرستان گناوه توصیه می‌شود از پذیرش میهمان و همچنین رفتن به میهمانی و دید و بازدید جدا خودداری کنند.

فرماندار گناوه گفت: با توجه به موارد مثبت بیماری در شهرستان متأسفانه هنوز شاهد تردد ماشین و شلوغی شهر، خیابان و ساحل هستیم لذا از مردم تقاضا می‌شود در خانه بمانند و از خود و خانواده خود مراقبت کنند تا به این بیماری مبتلا نشوند.

وی با تقدیر از مجموعه بازاریان و صنوفی که اقدام به تعطیلی مغازه خود کرده‌اند گفت: تقاضا می‌شود سایر صنوف خدماتی هم ساعات فعالیت خود را به نصف کاهش دهند.

فرماندار گناوه گفت: از مردم شهرستان درخواست می‌شود دید و بازدید عید نوروز خود را مجازی کنند و بیرون رفتن از خانه فقط برای کار ضروری و توسط یک نفر صورت گیرد.

وی از تمامی دستگاه‌های اجرایی نظامی و انتظامی و همیاری و مشارکت مردم با مأموران در مبادی ورودی شهر تقدیر کرد./ مهر

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر