شما اینجا هستید

اخبار » توقف فعالیت های شرکت واحد بوشهر

فعالیت ناوگان اتوبوسرانی بوشهر متوقف شود

فعالیت ناوگان اتوبوسرانی بوشهر متوقف شود/ لزوم حمایت از کسبه

خبربندر: رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر خواستار حمایت از کسبه بوشهر شد و گفت: فعالیت ناوگان اتوبوسرانی بوشهر متوقف شود.

به گزارش خبر بندر: ابوذر دهدار در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به توصیه‌های وزارت بهداشت برای کاهش حضور شهروندان در معابر و اماکن عمومی شهر و اقدامات پیشگیرانه از شیوع ویروس کرونا از شهردار درخواست دارم فعالیت ناوگان اتوبوسرانی شهر بوشهر را متوقف کنند.

وی اضافه کرد: با توجه تعطیلی بازار بوشهر، در راستای حمایت از اصناف عوارض و بهای خدمات شهرداری همه کسبه بازار در ماه‌های اسفند و فروردین معاف شود.

رئیس شورای شهر بوشهر خاطرنشان کرد: همچنین عوارض و اجاره بها اماکن عمومی متعلق به شهرداری که تعطیل شده‌اند در راستای حمایت از این کسبه در ماه‌های اسفند و فروردین اخذ نشود تا این کسبه در شب عید دغدغه اجاره بها نداشته باشند.

دهدار بیان کرد: با توجه به شرایط اخیر، لایحه جایزه خوش حسابی برای ماه‌های فروردین و اردیبهشت تمدید شد که نحوه محاسبه باید طبق عوارض سال ۹۸ باشد نه ۹۹ اگر نیاز به مصوبه جدید است، شهرداری لایحه اصلاحیه به شورا ارسال کند.

وی افزود: فعالیت اتوبوس‌های بین شهری محدود شده اما کاملاً متوقف نشده که از مدیریت ارشد استان ومدیرکل حمل و نقل پایانه‌ها درخواست دارم جز در عرضه کالا و خدمات تردد همه اتوبوس‌های بین شهری متوقف شود.

رئیس شورای شهر بوشهر با قدردانی از زحمات شبانه روزی مجموعه شهرداری و سازمان‌های وابسته، نیروی انتظامی، سپاه، مرکز بهداشت، هلال احمر و مجموعه خانه مشارکت‌های مردمی در مبارزه با ویروس کرونا گفت: انشاالله با تلاش‌های همه مجموعه‌ها و همکاری بیشتر شهروندان شاهد شکست ویروس کرونا باشیم./ مهر

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر