شما اینجا هستید

اخبار » تریلری که ماشین های مسافرین را وارد شهر بوشهر می کرد توقیف شد

تریلر حامل خودروهای دارای پلاک غیربومی در ورودی شهر بوشهر توقیف شد

تریلر حامل خودروهای دارای پلاک غیربومی در ورودی شهر بوشهر توقیف شد

خبر بندر: عضو شورای اسلامی شهر بوشهرگفت: با تلاش پلیس راهور یک دستگاه تریلر خودروبر حامل هشت خودرو سواری شخصی(مسافران غیربومی) یکی از استان‌های با درجه شیوع بالا ویروس کرونا در ورودی بوشهر توقیف شد.

به گزارش خبر بندر، مهرزاد آسایش روز دوشنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: در این روزها که ورود خودروهای دارای پلاک غیربومی با محدودیت‌های زیادی مواجه شده با اقدام هوشیارانه و به موقع پلیس راهور شهرستان بوشهر این خودروبر توقیف و راننده تحویل مراجع قضایی شد.

وی بیان کرد: مالکین خودروها همراه با خانواده از طریق سفر هوایی به بوشهر مسافرت کردند تا با رسیدن به بوشهر از این خودروها استفاده کنند.

آسایش ادامه داد: در این زمینه از تلاش‌های سرهنگ حاجی‌ رئیس پلیس راهور شهرستان بوشهر و همکاران وی  قدردانی می‌شود که این گونه در راه حفظ سلامت شهروندان پیشگام شدند.

وی گفت: بوشهر از دیرباز شهره به مهمان نوازی و خونگرمی بوده ولی به هم وطنان توصیه می‌شود این روزها به هیچ وجه فرصت مناسبی برای سفر به این استان نیست.

آسایش تاکید کرد: ارائه تمام خدمات گردشگری در بوشهر لغو و ورودی‌های این شهز نیز با اعمال محدودیت‌هایی همراه شده است.

وی افزود: با این شرایط انتظار داریم هم وطنان سفر خود به بوشهر را تا زمان رفع بحران کرونا به تعویق بیاندازند تا با رفع این وضعیت بوشهری‌ها باردیگر سخاوتمندانه میهمانان خود را در آغوش گیرند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر