شما اینجا هستید

اخبار » مبتلایان کرونا در استان بوشهر به۱۳۲ نفر رسید

تعداد مبتلایان به کرونا در استان بوشهر به ۱۳۲ نفر رسید

تعداد مبتلایان به کرونا در استان بوشهر به ۱۳۲ نفر رسید

خبر بندر: دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر با اشاره به ابتلای ۱۳۲ نفر به کرونا در استان گفت: با اعلام آزمایشگاه کرونا در بوشهر، نمونه آزمایش هفت نفر به ویروس کرونا مثبت تشخیص داده شد.

به گزارش خبر بندر، سعید کشمیری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با اضافه شدن این افراد به لیست مبتلایان مجموع افرادی که در استان بوشهر به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند به عدد ۱۳۲ رسید که از این تعداد ۵۷ نفر زن و ۷۵ نفر دیگر مرد هستند.

وی با ابراز قدردانی از همه عواملی که زمینه‌ساز فعالیت شبانه‌روزی آزمایشگاه تشخیص کووید ۱۹ در استان بوشهر شده‌اند عنوان داشت: از مجموع بیماران مبتلا شده به کرونا تاکنون ۱۰۹ نفر باحال عمومی خوب از بیمارستان مرخص شده و تحت مراقبت خانگی به سر می‌برند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر جزئیات افراد جدید مبتلا شده به کرونا را چنین عنوان کرد: از بیماران جدید دو بانوی ۲۸ و ۲۹ ساله و ساکن برازجان باحال عمومی خوب ترخیص شدند و دیگر بیمار نیز آقایی ۳۴ ساله و ساکن برازجان است و درحال حاضر در بیمارستان تحت مراقبت قرار دارد.

کشمیری ادامه داد: دو بیمار دیگر نیز که باحال عمومی خوب ترخیص شدند مادربزرگ ۶۹ ساله و نوه ۱۱ ساله وی که ساکن گناوه هستند و نمونه یکی از اعضای خانواده آنان قبلاً مثبت اعلام‌شده بود.

وی ادامه داد: دیگر بیماران نیز آقایی ۶۸ ساله و ساکن کنگان و آقایی ۲۶ ساله و ساکن بوشهر هستند که در حال حاضر در بیمارستان بستری و تحت مراقبت قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با تأکید بر ادامه عمل به دستورات مرتبط بافاصله گذاری اجتماعی افزود: در حال حاضر ۶۰ بیمار با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های استان بوشهر تحت مراقبت قرار دارند.

کشمیری خاطرنشان کرد: تاکنون ۷۹۹ نمونه برای انجام آزمایش به آزمایشگاه ارسال‌شده است که همه نمونه‌ها به مرحله آزمایش و پاسخ‌دهی رسیده است.

وی خطاب به عموم مردم گفت: شکست یا پیروزی سربازان خط مقدم مبارزه با کرونا در دستان مردم است، از عموم مردم انتظار داریم برای حفظ سلامت خود و پیروزی مدافعان سلامت بر کرونا در خانه بمانند، از تجمع به‌شدت پرهیز کنند و برای سلامت خود و جامعه با هیچ‌کس تعارف نداشته باشند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر