شما اینجا هستید

اخبار » کمک ۲۰میلیونی کشاورز بوشهری به بیماران کرونا

کشاورز بوشهری ۲۰۰ میلیون ریال برای مقابله با کرونا کمک کرد

کشاورز بوشهری ۲۰۰ میلیون ریال برای مقابله با کرونا کمک کرد

بر بندر:”حسین اندایش” کشاورز و خیر ساکن روستای تلخو شهرستان دشتی استان بوشهر ۲۰۰ میلیون ریال برای تقدیر و حمایت از مدافعان خط مقدم مقابله یا بیماری کرونا در این استان اهدا کرد.

به گزارش خبر بندر، مشاور اجرایی و رئیس حوزه ریاست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر روز شنبه گفت: هنرمندان، ورزشکاران، خیران، فعالان اجتماعی و آحاد مردم باید دست در دست هم دهند و زنجیره ویروس کرونا را قطع کنند تا دوباره شاهد بوشهری سالم و ایرانی عاری از کرونا باشیم.

دکتر امیرحسین دارابی افزود: در این شرایط باید فرهنگ کار خیر تبلیغ تا اهمیت آن در جامعه نهادینه شود.

وی بیان کرد: موضوع حمایت مردم در نقش خیران سال‌ها است که مورد توجه قرار دارد ولی ترویج بیش‌ از پیش کار خیر در جامعه نیازمند فرهنگ‌سازی است.

دارابی ادامه داد: فرهنگ کار خیر و امور خیریه، ترویج حس نوع‌دوستی در جامعه ما قدمتی دیرینه و ریشه در آداب و سنن ایرانی اسلامی دارد و امروز خیران با فعالیت‌های خیرخواهانه خود در این مسیر قدم نهاده و در بخش‌های مختلف جامعه ازجمله بهداشت و درمان منشأ خدمات و برکت‌های بسیاری شده‌اند.

حسین اندایش، کشاورز و خیر روستای تلخو شهرستان دشتی گفت: مدافعان سلامت استان بوشهر مجاهدانه در خط مقدم دفاع از سلامت مردم با تمام وجود ایستاده‌اند و من به عنوان یک بوشهری برخود وظیفه می‌دانم تا به هرشکل ممکن هر چند بسیار کوچک از آنان تشکر کنم./ ایرنا

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر