شما اینجا هستید

اخبار » دانشگاه فرهنگیان طرح شتاب را راه اندازی کرد

راه اندازی شبکه آموزشی اینترنتی شتاب توسط دانشگاه فرهنگیان بوشهر


خبر بندر:رییس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر از راه اندازی شبکه آموزشی اینترنتی شتاب در جهت ادامه کلاس های دانشگاه خبر داد.
به گزارش خبر بندر،دکتر اکبر مولایی رییس دانشگاه فرهنگیان بوشهر در جمع خبرنگاران از راه اندازی دو سامانه آموزشی اینترنتی برای ادامه ترم آموزشی ۹۸ ، ۹۹ خبر داد.
وی افزود: در پی شیوع ویروس کرونا ودر جهت جلوگیری از شیوع آن در سطح استان به همراه دانشگاه های استان و با تصویب ستاد کرونای استان دانشگاه های بوشهر به عنوان پیشتاز در کشور با تعطیلی کلاس ها و خوابگاه ها نقش مهمی را در جلوگیری از همه گیر شدن این بیماری خطرناک در استان ایفا نمودند.
دکتر مولایی با اشاره به طولانی شدن اپیدمی این بیماری در سطح کشور و تعطیلی دانشگاه و لزوم اتمام ترم تحصیلی افزود: در دانشگاه تصمیم گرفته شد که مابقی ترم تحصیلی به شکل مجازی برگزار گردد.
وی با اشاره به راه اندازی شبکه آموزشی اینترنتی شتاب در دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر افزود: این شبکه از روزشنبه ۳۰ فروردین راه اندازی شده و قراراست روزانه محتوای آموزشی دروس مختلف در زمان ۲۰ دقیقه ای در این سامانه جهت استفاده دانشجویان بارگزاری شود.
رییس دانشگاه فرهنگیان با بیان اینکه تا کنون ۴۰ اپیزود۲۰ دقیقه ای از محتواهای آموزشی در سامانه بارگزاری شده افزود تا پایان ترم بیش از هزار محتوا در این سایت بارگزاری شده ودر اختیار دانشجویان قرار خواهد گرفت.
وی تصریح کردآزمون پایان ترم نیز بصورت آنلاین وبعضا در شرایط خاص حضوری برگزار خواهد شد
مولایی با بیان اینکه وظایف دانشگاه فرهنگیان تربیت معلم ونیروی متخصص آموزشی برای آموزش وپرورش و به روز رسانی علمی معلمین با برگزاری دوره های ضمن خدمت است افزود: در حال حاضر حدود۱۴۰۰ دانشجوی دختر و پسر در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.
رییس دانشگاه فرهنگیان استان با بیان اینکه معلمین باید از بین دانش آموزان ودانشجویان نخبه استان انتخاب و تربیت شوند، گفت متاسفانه استقبال شرکت کنندگان پسر در کنکور که رتبه زیر شش هزار دارند از تحصیل در این دانشگاه مطلوب نبوده و این باعث سوختن سهمیه استان در این زمینه شده است.

عکس ها از سید خلف هاشمی

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر