شما اینجا هستید

اخبار » ایثار دو بانوی کارشناس آزمایشگاه کرونا در استان بوشهر

ایثارگری دو بانوی متخصص آزمایشگاه کرونا در بوشهر

صدای بندر: دیروز در وضعیت تلفن همراه دکتر کشمیری رییس دانشگاه علوم پزشکی تصویری از دو کارشناس بانوی آزمایشگاه نشر داده شده بود. ورییس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر از ایثار این دو بانو چنین گفته بود:

” این دوتا خانم همکار ما کارشناس آزمایشگاه هستند. دو ماه گذشته نتوسنتن خونه برن،امروز در جریان نمونه گیری، متوجه این موضوع شدم. خدایا ما را در قبال این تلاش ها و از خود گذشتگی ها،چه داریم که بگوییم؟ حقیقتا کم آوردم در مقابلشون، تمام نمونه گیری های کره بندو کشف تمام موارد مثبت کار این دو همکار عزیزمان بوده، قهرمان ما هستید”

بعد از نشر این تصویر و متن رییس داشنگاه علوم پزشکی خبرنگار صدای بندر طی تماس با خانواده این دو بانوی قهرمان  اطلاعات بیشتری از آنها کسب نمود.

سرکار خانم الهام خرم آبادی،کارشناس علوم آزمایشگاهی ،۲۰سال سابقه خدمت ،کارشناس سل و مالاریا و سالک آزمایشگاه نبی اکرم بوشهر ، اهل گناوه است ولی در جزیره خارک متولد شده ، متاهل است و دارای دو فرزند دختر است.

از اسفند ۹۸ در محل کار حاضر بوده و صادقانه درحال خدمت است.از ۲۶بهمن تا امروز به دیدن پدر و مادر خود نرفته برای حفظ سلامتی پدر و مادرش و خانواده اش، و بعد از رفتن به روستای کره بند هنوز عزیزانش را در آغوش نگرفته است.

سرکارخانم سعیده ثقفی،کارشناس علوم آزمایشگاهی و مسئول آزمایشگاه نبی اکرم شهرستان بوشهراست،متولد بخش بوشکان روستای فاریاب است، متاهل است و داری یک فرزند دختر بود وساکن بوشهرمی باشد. 

از اسفند ۹۸تا امروزفقط روز سیزده فروردین در محل کار نبوده و بدون هیچ چشمداشتی فقط به عشق مردم شهرش در حال انجام وظیفه است و در هر لحظه و هر جا که نیاز باشد اعلام امادگی کرده است.

باید در برابر ایثار نیروهای خدوم درمانی  که این روزها متعهدانه در سنگر مبارزه با این بیماری خطرناک خدمت می کنند، سرتعظیم فرود آورد. و از خداوند بزرگ آرزوی سلامتی برای همه کادر درمان در سراسر ایران کرد.

شاید بزرگترین خدمتی که ما بتوانیم در قبال این ایثار و فداکار کنیم این باشد که با حفظ مقررات و پروتکل های بهداشتی رفتار کنیم ، از خانه هایمان فقط در موارد ضروری خارج شویم، و در تجمعات شرکت نکنیم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر