شما اینجا هستید

ویژه » راه اندازی اولین ایستگاه سی ان جی گناوه
گروه : ویژه

صدای بندر :پس از ماه ها انتظار بالاخره یکی از پمپ های سی ان جی گناوه راه اندازی شد، تا وشهروندان گناوه ای بتوانند از سوخت سی ان جی نیز در کنار بنزین استفاده کنند.
;;;;''''20140418_121710
صدای بندر – اعظم کدایی: یک سالی می شود دردو نقطه شمالی و جنوبی گناوه شهرداری گناوه اقدام به ساخت دو جایگاه سوخت سی ان جی کرده ولی طی یک سالی که این دو ایستگاه ساخته شده اند؛ شاید روزهای کارکردشان به اندازه تعداد انگشتان دو دست هم نرسد.
از قرار معلوم هر دو ایستگاه به پیمانکار داده شده ولی به دلایل مختلف این دو در طول یکسال گذشته نتوانستند خدماتی به شهروندان شهر یکصد هزار نفری گناوه و میهمانان میلیونی این شهر ارائه کند.
حالا بعد از گذشت چندین ماه از ساخت این دو ایستگاه یکی از این دو از روز پنجشنبه ۲۸ فروردین آغاز به کار کرده . یکی از کارکنان این ایستگاه که در جاده کمربندی و در جوار بهشت رضا قرار دارد به خبرنگار ما گفت: چند ماه است این ایستگاه آماده بوده ولی مشکل اصلی ما مربوط به گاز بوده که نمی توانستیم خدمات ارائه بدهیم .
ایشان البته به خبرنگار ما قول داده که شاهد تعطیلی دگر باره این ایستگاه نباشیم واین ایستگاه قرار است به صورت شبانه روزی در خدمت شهروندان باشد .
دومین ایستگاه سی ان جی گناوه اما هنوز آرام و خاموش است . این ایستگاه که در محله نوروز آباد ودر خیابان بندر قرار دارد گویا به دو شهروند اهواز به عنوان پیمانکار تحویل شده ولی به دلایلی که معلوم نیست هنوز نتوانسته به شهروندان گناوه ای خدماتی بدهد .
حال با حضور فرماندار جدید در شهر ستان و با درایت شهردار محترم و پیگیری شورای شهر امیدواریم مشکل این ایستگاه نیز حل شود تا هم گناوه ای ها و هم میهمانانشان در کنار بنزین بتوانند از سوخت سی ان جی برای ماشین هایشان استفاده کنند.
این هم عکس های ایستگاه سی ان جی واقع در خیابان بندر که تعطیل است
20140418_12031920140418_120414

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر