شما اینجا هستید

اخبار » ملوان گناوه صدرنشین لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور

مرحله پایانی دور رفت گروه سوم لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور با شگفتی سازی و صدرنشینی ملوان گناوه نماینده استان بوشهر همراه شد.

تیم ملوان گناوه که با خرید امتیاز شهیدجهان نژادیان آبادان راهی لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور در فصل جاری شده است، در اولین حضور خود با کسب  دو پیروزی و یک باخت و کسب ۶ امتیاز صدرنشین شد و  با دست پر از این رقابت‌ها به خانه برگشت.

ملوان  در دیدار اول خود مقابل موج سواران نوشهر  که از سه بازیکن ملی پوش سیدپیمان حسینی، امیرحسین اکبری و محمد مرادی در ترکیب خود بهره می برد  پس از تساوی  ۶ بر ۶ در وقت عادی به وقت اضافه کشید که  تیم نوشهری با گل هفتم خود توسط سیدپیمان حسینی  به پیروزی رسید اما نماینده استان بوشهر امید خود را از دست نداد.

شاگردان سیدمرتضی موسوی  در دیدار دوم خود مقابل سپاهان شهرداری سمنان قرار گرفتند  و با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی رسیدند.

ملوان گناوه در آخرین دیدار خود با شکست دادن تیم قوی ایفا اردکان یزد  ، میزبان ،  شگفتی ساز این رقابت‌ها لقب گرفت.

در این دیدار ، ملوان  در یک بازی پایاپای و نزدیک حریف سرسخت خود را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست داد و در صدر جدول گروه سوم قرار گرفت.

در این گروه ایفا اردکان، موج سواران نوشهر و سپاهان شهرداری سمنان رتبه دوم تا چهارم را کسب کردند.

دیدارهای رفت این گروه ۲۱ تا ۲۴ مرداد  در یزد برگزار شد و دور برگشت از اول شهریور به میزبانی سمنان است.

در گروه اول و دوم مسابقات لیگ فوتبال ساحلی کشور دو نماینده دیگر استان بوشهر حضور داشتند که پارس جنوبی بوشهر از گروه اول موفق شد با سه پیروزی و بدون باخت ۹ امتیاز به دست آورد و صدرنشین شود و دریانوردان بوشهر در گروه دوم  بدون کسب امتیاز در مکان چهارم قرار گرفت.

در گروه پارس جنوبی بوشهر که به میزبانی بندرانزلی برگزار شد، شهرداری بندرعباس، شاهین خزر رودسر و منطقه آزاد چابهار دوم تا چهارم شدند.

در گروه دریانوردان بوشهر به میزبانی ساری ،  تیم‌های مقاومت گلساپوش یزد مدافع عنوان قهرمانی دوره پیش  با ۸ امتیاز اول شد و شهریار ساری و فرش حداد اصفهان رتبه دوم و سوم به دست آوردند.

مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ بدلیل شیوع ویروس کرونا با حضور ۱۲ تیم در سه گروه به صورت مجتمع رفت و برگشت  پیگیری می‌شود.

تیم های اول و دوم هر گروه به‌صورت مستقیم به همراه  دو تیم برتر سوم به مرحله بعدی صعود خواهند کرد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر