شما اینجا هستید

سرخط خبرها » امتیاز تیم والیبال دلیران دشتی واگذار می شود؟
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر :والیبال این روزها یکی از دغدغه‌های اصلی ورزش استان بوشهر است، خوش قامتان دلیران دشتی کاری کردند تا توپ و تور بوشهری‌ها لیگ برتری شود.

به گزارش صدای بندر : در فصلی که والیبال ایران در دنیا چشم‌ها را خیره کرد، میزبانی خورموجی‌ها و تیم داری آن‌ها در واپسین روزهای لیگ دسته یک والیبال ایران دیدن داشت، اکنون استان بوشهر به دلیران دشتی می‌نازد، در عین شایستگی به لیگ برتر والیبال صعود کرده‌اند و یک استان و بخصوص دشتی نشینان را خشنود کردند.

اما صعود به لیگ برتر هم دغدغه‌های خاص خود را دارد، رضا کردی مدیرعامل این باشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر از دغدغه‌های تیمش گفت: این صعود متعلق به یک استان است، وظیفه همه ما سنگین‌تر شده، شرایط خاصی در پیش داریم، نیازمند یک عزم استانی هستیم، چشم انتظار حمایت همه مسئولان هستیم.

کردی تاکید کرد: هم اکنون در حال رایزنی و پیگیری مشکلات تیم هستیم، به اتفاق سرپرست تیم برای ملاقات حضوری با داورزنی رئیس فدراسیون در تهران هستیم که متأسفانه وی تحت عمل جراحی قرار گرفت و باید منتظر بهبودی ایشان باشیم.

وی پیرامون شایعه واگذاری امتیاز تیم به خارج از استان تصریح کرد: چنین چیزی صحت ندارد، برای صعود تیم خون دل خورده‌ایم سهمیه والیبال متعلق به استان بوشهر است، خورموج و بوشهر ندارد تیم در استان می‌ماند، بهترین تصمیم را خواهیم گرفت و تمام تلاش ما بر این است که در خورموج میزبان باشیم، اما اگر در بوشهر هم بازی کنیم فرقی ندارد از سراسر استان در کنار ما هستند، در حقیقت ما بر روی هوادارانمان حساب ویژه‌ای باز کرده‌ایم.

مدیرعامل باشگاه دلیران دشتی از برنامه‌ریزی منظم برای آینده تیم خبر داد و اذعان داشت: نمی‌خواهیم در لیگ برتر والیبال رهگذر باشیم، با تشکیل کار گروه‌های مختلف و بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های استان به حضوری آبرومندانه در سوپر لیگ والیبال ایران فکر می‌کنیم.(منبع خبرگزاری فارس)

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر