شما اینجا هستید

سرخط خبرها » معاون عمرانی استاندار:در هیچ دولتی به اندازه دولت دوازهم در زمینه تامین آب شرب کار نشده است.
گروه : سرخط خبرها

مهندس ستوده با اعلام این خبر که ظرفیت تولید آب شرب از طریق آب شیرین کنهای استان در دولت دوازدهم ۷برابر شده است گفت در هیچ دولتی به اندازه دولت دوازدهم برای تامین ورفع مشکل آب شرب هم استانیها کارنشده است.

با راه اندازی خط انتقال آب سیراف جم مشکل بی آبی مردم جم برطرف خواهد شد.
معاون عمرانی استاندار در حین بازدید از این پروژه خاطرنشان کردکه با تکمیل و راه اندازی این خط مشکل عمده کم آبی شهرستان جم و شهرهای اطراف آن برطرف خواهدشد.این خط انتقال که از سال ۸۹ شروع به کار کرده است واعتباری بالغ بر ۱۳۰ میلیارد تومان به آن اختصاص یافته است در صورت تکمیل شدن ظرفیت جابجایی روزانه۵۲ هزار مترمکعب آب رادارا می باشد.
مهندس ستوده با بیان اینکه برای این پروژه ۱۳۰ میلیارد تومان اعتباردر نظر گرفته شده که بخشی از این هزینه از اعتبارات نفت و گاز وبخشی از اعتبارات ملی می باشد گفت امسال سال دهم این پروژه هست و طبق پیش بینی ما تا پایان شهریور امسال بخش مکانیکال این پروژه به اتمام خواهد رسید و برای تامین برق آن هم پیمانکار مشخص کرده ایم که حدود ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که سعی داریم بصورت پنجاه پنجاه از وزارت نفت و نیرو آن را تهیه کنیم.وی همچنین گفت برق اضطراری پروژه از طریق دیزل تامین خواهد شد که در صورت بروز مشکل قادر هست یک ماه تا چهل روز برق پروژه را تامین کند. معاون عمرانی با بیان اینکه تامین آب شرب حق مسلم مردم جم می باشد و تاکنون خیلی در این زمینه صبوری کرده اند گفت این پروژه یکی از سخت ترین پروژه های آبرسانی می باشد که تا قبل از سال ۹۷ خیلی کم کار شده بود واز سال ۹۷ به بعد پیشرفت چشمگیری پیدا کرده بصورتی که ۸۰٪ از خط لوله وکل برق آن در دولت دوازدهم انجام شده است.
این خط انتقال از ۶ سایت تشکیل شده که در ۵ سایت آن پمپاژ آب انجام می شود و آب شیرین تولید شده در آب شیرین کن سیراف را به شهرجم وشهرهای اطراف آن منتقل می کند

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر