شما اینجا هستید

اخبار » استقبال از ورزشکاران گناوه ای در فرودگاه امام خمینی تهران/ استقبال شهردار گناوه/ورزشکاران فردا به گناوه می آیند+ عکس
گروه : اخبار

IMG-20140415-WA0018

صدای بندر -ورزشکاران نابینا و کم بینای گناوه ای که به نمایندگی از کشورمان در مسابقات بین المللی دو میدانی چین موفق به کسب رتبه دوم شدند . امروز از طریق فرودگاه بین المللی امام خمینی تهران وارد کشور شدند.
صدای بندر – اعظم کدایی: به گزارش خبرنگار صدای بندر محمد مظفری دبیر هیئت ورزشی نابینایان و کم بینایان استان بوشهر در گفتگئ با صدای بندر گفت : مهندس عرب زاده شهردار گناوه که امروز در تهران به سر می برد به پاس احترام به ورزشکاران گناوه ای در فرود گاه حضور پیدا کرد و از این ورزشکاران با اهدای گل استقبال نمود.
مظفری افزود : ورزشکاران افتخار آفرین گناوه ای فردا صبح از طریق فرود گاه بین المللی بوشهر وارد استان می شوند و مراسم رسمی استقبال از این عزیزان فردا صبح در فرودگاه با حضور مقامات استانی برگزار خواهد شد.
وی افزود : بعد از برگزاری مراسم استقبال در فرودگاه بین المللی بوشهر ورزشکاران عازم گناوه شده و مسئولین و مردم شهر گناوه راس ساعت ۱۲ ظهر از ورزشکاران در محل پلیس راه گناوه استقبال خواهند نمود.
دبیر هیات ورزش های نابینایان و کم بینایان استان بوشهر از همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر ، استانداری ، فرمانداری گناوه و سازمان جوانان و ورزش در برنامه ریزی مراسم استقبال از ورزشکاران خبر داد .
گفتنی است تیم دو میدانی نابینایان و کم بینایان گناوه به نمایندگی از کشورمان در مسابقات بین المللی چین که از ۲۱ تا ۲۸ شرکت داشته اند که در مجموع شش ورزشکار شرکت کننده توانست شش مدال رنگارنگ را از این مسابقات بدست آورده و مقام دوم را کسب کنند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر