شما اینجا هستید

اخبار » دو مجموعه شعر در بندر گناوه رونمایی شد

در آیینی همزمان با بزرگداشت روز شعر و ادب فارسی، از دو مجموعه شعر «دختری که آفتاب را با خودش می برد» و «من پر از واژه های لالی که» رونمایی شد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گناوه در این آئین گفت: با وجود همه کاستی هایی که در حوزه نشر وجود دارد ، چاپ این دو مجموعه  نشان دهنده حرکت به سمت تعالی و پیشرفت در این عرصه است.

علیرضا سبحانی افزود: ما در حوزه شعر، تولیدات زیادی داشته و داریم که امسال نیز دو مجموعه شعر نیز با همت شاعران گرامی انجمن آدینه ادبی شهرستان گناوه  به چاپ رسیده است.

وی بیان کرد: رونمایی این آثار در روز شعر و ادب فارسی رویداد فرخنده و مبارکی است که آن را به آفرینندگان کتاب«دختری که آفتاب را با خودش می برد » به نویسندگی راضیه خضری  و  « من پر از واژه های لالی که » به نویسندگی ماه روشن شرونی تبریک می گوییم.

دانیال اسفندیاری معاون سیاسی فرماندار گناوه نیز ضمن تقدیر از شاعران و نویسنگان، گفت: کتاب را باید به گونه ای وارد سبد خانوارها کنیم که تاثیرات آن به بهترین شکل ممکن شاهد باشیم.

در این آیین از نویسندگان دو اثر تقدیر و هدایایی به رسم یادبود از طرف رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن آدینه ادبی شهرستان گناوه داده شد.

منبع : روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر