شما اینجا هستید

سرخط خبرها » ۱۰ میلیارد ریال برای تکمیل دانشکده هنر و معماری بوشهرتخصیص یافت‏
گروه : سرخط خبرها


دکتر سالاری : ۱۰ میلیارد ریال برای تکمیل دانشکده هنر و معماری بوشهرتخصیص یافت
استاندار بوشهر گفت: برای تکمیل و انتقال دانشجویان معماری به ساختمان دانشکده هنر و معماری بوشهر که دربافت تاریخی این شهر قرار دارد ۱۰ میلیارد ریال تخصیص می‌یابد.

به گزارش صدای بندر به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، دکترمصطفی سالاری در نشست با مسئولان دانشگاه خلیج فارس و میراث فرهنگی استان بوشهر با بیان اینکه بافت تاریخی بوشهر نشان از هویت فرهنگی و تاریخی استان بوشهر است اظهار کرد: بافت تاریخی بوشهر از جاذبه‌های مهمی برخوردار است که باید در حفظ و مرمت این آثار و بنای تاریخی بیشتر تلاش شود.

استانداربوشهر با اشاره به اینکه ساختمانها و بناهای موجود در بافت تاریخی بوشهر از زیبایی و جذابیت خاصی برخوردار است به ساختمان دانشکده هنر و معماری که در بافت بوشهر قرار دارد پرداخت و تصریح کرد: این ساختمان باید زیر ساخت‌ها و تاسیسات آن دربخش‌های آبرسانی، برقرسانی ،طرح فاضلاب سیستم سرمایشی و گرمایشی آن تامین تا امسال بتوانیم دانشجویان رشته معماری از دانشگاه خلیج فارس به این مکان منتقل کنیم.

دکترسالاری از تخصیص ۱۰ میلیارد ریال اعتبار به این ساختمان خبرداد و گفت: برای تکمیل و انتقال دانشجویان به ساختمان دانشکده هنر و معماری بوشهر که دربافت تاریخی این شهر قرار دارد ۱۰ میلیارد ریال تخصیص می‌یابد.

وی با بیان اینکه دانشکده هنر و معماری از هفته آینده به سیستم آموزشی و تاسیسات زیربنایی مجهز می‌شود افزود: دانشکده هنر و معماری ضامن حیات بافت قدیم بوشهر است که باید هر چه سریعتر تکمیل و مجهز شود.

استاندار بوشهربا اشاره به نقش حساس دانشجویان دربافت بوشهر خاطرنشان کرد: با فعالیت این دانشکده و حضور دانشجویان در بافت تاریخی، بافت از رکود و خمودی خارج می‌شود و رونق می‌گیرد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر