شما اینجا هستید

اخبار » امور اجتماعی استانداری بوشهر با ۱۰ سمن گناوه تفاهم‌نامه امضا کرد

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر گفت: این مدیریت با ۱۰ سازمان مردم نهاد (سمن) شهرستان گناوه تفاهم نامه همکاری در حوزه‌های مختلف منعقد و امضا کرده‌است که در سال جاری اجرایی می‌شود.

محمد مظفری، مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر روز شنبه گفت: سمن‌های شهرستان گناوه براساس این تفاهم نامه امسال برنامه‌های مختلفی در دستور کار خود قرار دادند که پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، مبارزه با کرونا، مهارت آموزی، فرهنگی، توانمندسازی زنان و دختران و برپایی کارگاه‌های آموزشی نظیر آگاه سازی از مضرات طلاق و اعتیاد موادمخدر بخشی از آنها است.

او اظهار کرد: این برنامه‌ها که بیشتر در مناطق و محلات حاشیه نشین شهر و روستاهای گناوه و بندرریگ  پیش بینی شده‌است، با حمایت و نظارت استانداری بوشهر و کارشناسان فرمانداری شهرستان گناوه در سال جاری مرحله به مرحله اجرایی خواهد شد.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر گفت: طبق تفاهم نامه منعقدشده آغاز برنامه‌های سمن گناوه با برپایی نمایشگاه تن پوش‌های عاشورایی به همت موسسه نیمدری سبز و همکاری خانه مد ولباس مینار با ارایه آثار آمنه فروردین از هنرمندان مطرح طراح لباس در کشور آغاز شده‌است.

او با بیان اینکه فعالیت سازمان‌های غیردولتی و سمن‌ها به عنوان یکی از مولفه‌های مهم توسعه در هر جامعه‌ای به شمار می‌آید، افزود: توسعه هر جامعه وابسته به مشارکت شهروندان در قالب  نهادهای مردمی سازمان یافته است‌.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر