شما اینجا هستید

سرخط خبرها » استقبال استاندار بوشهر از ورزشکاران کم بینا
گروه : سرخط خبرها

استاندار بوشهر گفت: تیم‌های ورزشی در استان بوشهر که در مسابقات کشوری و بین‌المللی صاحب رتبه و مقام هستند توسط شرکت‌های خصوصی مورد حمایت قرار می‌گیرند.

به گزارش صدای بندر ؛ دکترمصطفی سالاری صبح در آیین تجلیل از قهرمانان مسابقات دو و میدانی بزرگ چین با بیان اینکه ورزشکاران استان بوشهر در تیم کم‌بینایان و نابینایان استان بوشهر به نمایندگی از کشورپرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران را در جهان به اهتزار درآوردند اظهار کرد: شما ورزشکاران با اراده قوی و با اتکا به ایمان الهی خود توانستید به موفقیت‌های جهانی دست یابید که سبب افتخار ایران اسلامی شدید.

وی با بیان اینکه این ورزشکاران گناوه‌ای افتخار تمامی مردم در ایران هستند تصریح کرد: شهرستان گناوه دارای استعداد قوی در ورزش دو ومیدانی بوده که در عرصه‌های ملی و بین‌المللی خوش درخشیده است.

استاندار بوشهر با تاکید بر این نکته که حمایت‌های مالی تیم‌ها و ورزشکاران نباید بر دوش دولت باشد خاطرنشان کرد: اکنون در کشور تیم‌های ورزشی از نظر حمایت‌های مالی دچار مشکل هستند وبخش اعظمی از بار مالی تیم‌ها بر دوش دولت است که این خود نارسایی بوجود می‌آورد.

دکترسالاری بر حمایت شرکت‌های خصوصی از تیم‌ها و ورزشکاران تاکید کرد و گفت: تیم‌های ورزشی در استان بوشهر دارای صاحب رتبه و مقام توسط شرکت‌های خصوصی مورد حمایت قرار می‌گیرند.

وی با بیان اینکه حمایت از تیم‌ها و ورزشکاران سبب رشد و بالندگی آنها می‌شود افزود: حمایت از تیم‌های ورزشی و ورزشکاران که توان مالی ندارد ، کار بسیار خوبی‌ است و سبب رشد روز افزون ؤآنها در عرصه‌های گوناگون می‌شود.

استاندار بوشهر با قدردانی از تلاش مدیرکل ورزش و جوانان استان، سرمربی و وررشکاران تیم نابینا و کم‌بینایان استان بوشهر که در عرصه جهانی خوب درخشیدند گفت: این تیم برای اینکه مورد حمایت مالی قرار بگیرد پیگیری می‌شود.

دکترسالاری در این نشست با اهدا هدایایی از ورزشکاران قهرمان قدردانی کرد.منبع پورتال استانداری

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر