شما اینجا هستید

اخبار » آیین تجلیل از پرستاران در گناوه برگزار شد
نویسنده : حسین بهروزی

حسین بهروزی :

به گزارش خبر بندر : در آستانه میلاد پرخیر و برکت عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری سلام الله علیها و مناسبت روز پرستار تعدادی از مسئولین همراه با مجموعه تیم جهادی قرارگاه عملیاتی حاج قاسم سلیمانی جهت عرض تبریک به پرستاران بیمارستان امیرالمؤمنین ع گناوه  بصورت حضوری در فضای باز این بیمارستان با این مجاهدان خاموش خط مقدم سلامت دیدار کردند.

در این دیدار حجه الاسلام والمسلمین اندرزیان رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گناوه در راستای فضائل حضرت زینب کبری سلام الله علیها و جایگاه والای آن بانوی مکرمه گفت :

یکی از بارزترین اوصاف انسان های کامل، صبر و بردباری در فراز و نشیب های روزگار و تلخی های دوران است زینب مجلله در این صفت نیز گوی سبقت را از دیگران ربوده است . او برای حفظ جان دیگران، خطر را به جان می خرد و در تمام صحنه ها، دیگران را بر خود مقدم می دارد . او در ماجرای کربلا حتی از سهمیه آب خویش استفاده نمی کرد و آن را نیز به کودکان می داد .

وی افزود : پرستاری از منظر اسلام آنچنان ارزشمند است که حضرت خاتم الانبیاء صلی الله علیه و آله پرستاران راستین را دوستان پیامبران الهی قلمداد کرده است. کسی که یک شبانه روز از بیماری پرستاری کند، خداوند او را با ابراهیم خلیل علیه السلام محشور خواهد کرد و او همانند برق خیره کننده و درخشان از صراط عبور می کند.

اندرزیان خاطر نشان کرد: ما باید در این دوران سخت کرونا با رعایت کردن پروتکلهای بهداشتی شرمنده این قشر زحمت کش نشویم و امیدوارم به زودی این بیماری از بین برود تا این عزیزان هم نفسی به راحتی بکشند و ان شالله که تک تک آنها با حضرت زینب سلام الله علیها محشور شوند.

در پایان مراسم از پرستاران بخش کرونا و تیم پشتیبانی بیمارستان امیر المومنین علیه السلام گناوه تجلیل بعمل آمد .

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر