شما اینجا هستید

اخبار » ۲ اثر از هنرمندان بوشهری در جشنواره تئاتر فجر پذیرفته شدند
گروه : اخبار

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر عنوان کرد: نمایش «آبگوشت زهرماری» به نویسندگی آرش آبسالان و کارگردانی حسین اسدی از جزیره خارگ از میان نمایش‌های رسیده به دبیرخانه سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر به مسابقه نمایش‌های صحنه‌ای این جشنواره راه یافت.

محمد حسین زندویان افزود: فرهاد قائمیان، شهرام زرگر و شیوا مسعودی به عنوان اعضای هیات انتخاب نمایش‌های صحنه‌ای(رقابتی) سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر را همراهی می‌کنند.

او همچنین به موفقیت هنرمندان بوشهری در بخش نمایش‌های خیابانی این جشنواره اشاره کرد و ادامه داد: ۲۵ اثر به این بخش راه یافتند که یکی از آن‌ها نمایش «V.A.R» به نویسندگی و کارگردانی مشترک احمد صمیمی و مارال ایزدبخش از بوشهر است.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر بیان کرد: بخش نمایش‌های خیابانی جشنواره تئاتر فجر با رویکرد اجرا در فضای باز و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در بخش‌های «تولیدات تازه»، «آثار اجراشده» و بخش ویژه «سرباز انقلاب» برگزار شد.

زندویان گفت: سامان خلیلیان به عنوان مدیر و بهمن صادق حسنی، سیروس همتی و الهه پورجمشید به عنوان اعضای هیات انتخاب مسابقه نمایش‌های خیابانی، سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر را همراهی می‌کنند.

سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر به دبیری حسین مسافرآستانه ۱۱ تا ۲۱ بهمن ۹۹ برگزار می‌شود. نشانی درگاه جشنواره www.fitf.ir است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر