شما اینجا هستید

اخبار » فرماندار گناوه خواستار اعمال محدودیت‌های کرونایی شد
گروه : اخبار

غلامرضا مهرجو در ارتباط تصویری با استاندار بوشهر افزود: این شهرستان در آذر امسال با اجرای طرح جامع مدیریت محدودیت‌های کرونایی ،  وضعیت خیلی مناسبی داشت اما باتوجه به موقعیت و شرایط آب و هوایی استان بوشهر و ورود مسافر به این شهرستان از جمله در بازار و ساحل ، نگران‌هایی دربرداشته است که مجدد ویروس کرونا در شهرستان  افزایش یابد.

وی اظهار کرد: درخواست می‌شود در صورت صلاحدید با یک سیاست‌گذاری برای روزهای چهارشنبه و پنجشنبه و جمعه اعمال محدودیت در ورودی سطح استان بوشهر انجام شود.

فرماندار گناوه افزود: در صورتیکه ورود مسافران همچنان تداوم داشته باشد،  جبهه کاری کادر درمانی گسترده تر خواهد شد و با پیک چهارم کرونا مواجه شویم.

وی ادامه داد: هم اینک روند ابتلا به ویروس کرونا در شهرستان درحال افزایش است و  در بخش حاد تنفسی ۳ نفر در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند که اگر این روند ادامه یابد، موارد ابتلایان بیشتر خواهد شد.

وی به اجرای طرح شهید سلیمانی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: در اجرای این طرح تاکنون ۴۴۶ تست پی سی آر انجام شده است که ۱۰۶ مورد آن مثبت بوده است.

فرماندار گناوه افزود: کادر درمانی در اجرای این طرح۲ هزارو  ۶۲۷ نفر را که در معرض تماس با بیماران کرونایی بودند شناسایی و مراقبت های لازم از آنان صورت گرفته است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر