شما اینجا هستید

سرخط خبرها » پایان اختلاف بر سر انتخاب رئیس آموزش و پرورش دیلم
گروه : سرخط خبرها

استاندار و مدیرکل آموزش و پرورش برای ادامه ماموریت مدیر آموزش و پرورش دیلم به توافق رسیده و به اختلافات ایجاد شده پایان دادند.

به گزارش «خلیج فارس»؛ عصر یکشنبه با حضور میرشاه ولد مدیرکل ارزیابی و عملکرد وزارت آموزش و پرورش، نشستی میان سالاری استاندار و حصیری مدیرکل آموزش و پرورش استان برگزار و موضوع مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دیلم را با تفاهم و همدلی حل و فصل کردند تا در آستانه ی بزرگداشت مقام معلم فرهنگیان این شهرستان دغدغه ای نداشته باشند.

انتصاب مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیلم در اسفند سال گذشته باعث بروز اختلافاتی میان استاندار و مدیرکل آموزش و پرورش استان شده و این اداره کل برای معرفی برخی از مدیران آموزش و پرورش شهرستانها با مشکل مواجه گردیده بود. همین امر باعث گردید که برخی فرهنگیان اصلاح طلب طی نامه ای از بستانی بخواهند که برای حفظ وحدت و همدلی میان دستگاههای اجرایی و استانداری، تصمیم جدید را اتخاذ نماید.

گزارش «خلیج فارس» می افزاید: به رغم انتشار خبر استعفای بستانی، اما با توافق استاندار و مدیرکل آموز و پرورش و با حضور مشاور وزیر موضوع استعفای بستانی منتفی گردیده و وی به عنوان مدیر آموزش و پرورش دیلم باقی می ماند.

…..
بر اساس گزارش صدای بندر : طی مراسمی با حضور گرشاسبی معاونت سیاسی اجتماعی فرمانداری دیلم،کرمی معاون پشتیبانی ،جاشوگری مدیر حراست ،فتحی مدیر ارزشیابی و عملکرد اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر عبدالله درویشی بعنوان سرپرست جدید آموزش و پرورش این شهرستان معرفی و از خدمات بستانی مدیر سابق آموزش وپرورش دیلم تقدیر بعمل آمد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر