شما اینجا هستید

اخبار » ساخت بیمارستان ویژه بیماران سرطانی در بوشهر


به گزارش خبر بندر محمد مظفری مدیرکل دفتر اموراجتماعی وفرهنگی استانداری بوشهر در حاشیه دیدار مز مراحل ساخت بیمارستان و مرکز غربالگری بیماران سرطانی در بوشهر گفت: امروز شاهد حضور موثر و پررنگ سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت در حوزه درمان استان بوشهر هستیم.
وی افزود: سازمان های مردم نهاد وخیرین سلامت به عنوان بخش های مردمی و غیر دولتی بخش سلامت در سالهای اخیر اتفاقات خوبی را در حوزه درمان کشور رقم زده اند.
وی نمونه بارز مشارکت سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت در حوزه سلامت را در حوزه پیشگیری از بیماری کرونا عنوان نمود و گفت: در یک سال گذشته خیرین سلامت و بخش غیر دولتی همپای کادر درمان برای مبارزه با بیماری کرونا تلاش کرده اند.


مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری ساخت مرکز غربالگری بیمارستان سرطانی در استان بوشهر را نماد توانمندی مراکز غیر دولتی در حوزه درمان دانست وافزود: یقینا مشارکت خیرین سلامت با بخش دولتی درمان می تواند نوید بخش اتفاقات خوبی در حوزه سلامت استان باشد.
وی ضمن تشکر از سازمان مردم نهاد جوانه سبز و خیرین سلامت برای تلاش برای ساخت این بیمارستان خواستار همکاری بیش از پیش شهرداری بوشهر و دیگر دستگاه های مرتبط برای راه اندازی این مجموعه مهم درمانی در مرکز استان شد.
لازم به ذکر است که انجمن جوانه سبز از سازمان های مردم نهاد فعال استان بوشهر است که سالهاست در حوزه های درمان و کمک به بیماران خاص و دیگر نیازماندان فعالت می کند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر