شما اینجا هستید

اخبار » پاکبانان و رانندگان تاکسی بوشهر علیه کرونا واکسینه می‌شوند

حسین  صالحیان عصر امروز در آغاز واکسیناسیون کارکنان شهرداری بوشهر در معرض ابتلا به کرونا اظهار داشت: در این راستا عملیات واکسیناسیون کارکنان آرامستان و پاکبانان شهرداری بوشهر که در معرض آسیب احتمالی ناشی از ویروس کرونا قرار دارند آغاز شده است.

وی، از اختصاص واکسن کرونا به کارکنان آرامستان‌ها و پاکبانان شهرداری بوشهر خبر داد و بیان کرد: در این راستا پاکبانان، کارکنان آرامستان و رانندگان تاکسی بوشهر علیه کرونا واکسینه می‌شوند.

شهردار بوشهر با بیان اینکه کارکنان سازمان مدیریت پسماند، آرامستان از  نخستین روز شیوع کرونا و با حداکثر توان در خدمت شهر و شهروندان بوده‌اند تاکید کرد: خدمات‌رسانی به شهروندان در اولویت قرار دارد و تلاش شده رضایت‌مندی مردم حاصل شود.

صالحیان تصریح کرد: با توجه به اینکه پاکبانان همواره با زباله‌های عفونی به‌ویژه با پسماندهای کرونایی سرو کار دارند مقرر شد این قشر به همراه کارکنان آرامستان و رانندگان تاکسی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی بوشهر علیه این ویروس واکسینه شوند.

وی با قدردانی از همکاری رئیس دانشگاه خلیج فارس بوشهر در واکسینه شدن افراد در معرض آسیب گفت: در این راستا به ۸۵۰ نفر از پاکبانان ،کارکنان آرامستان و رانندگان تاکسی بوشهر واکسن کرونا تزریق می‌شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر