شما اینجا هستید

اخبار » با چه کسی لجبازی می کنید؟

با چه کسی لجبازی می کنید؟

ابو امیر جنابی ، خبر بندر: انتشار تصاویری از اجتماع شلوغ  تعدادی از شهروندان گناوه ای در ساحل روستای چاهک در روز ۱۳ فروردین بازتاب  بسیار گسترده ای را در بین خانواده ها در پی داشت. تصاویری که در آن افرادی بدون توجه به قوانین ویژه این روزهای شهرستان و بدون رعایت پروتکل های بهداشتی و بدون ماسک با ایجاد تجمع شرایط را برای شیوع ویروس کرونا مهیا کرده بودند.

جدا از اینکه چه کسانی باید در این شرایط از ایجاد تجمعات اینچنینی جلوگیری کند و مسول برخورد با این تجمع چه کسی می باشد، سخن اصلی متوجه کسانی است که بانی این تجمعات غیر قانونی و غیر انسانی بودند!

سوالی  که در این خصوص متوجه برگزار کنندگان این تجمع غیر قانونی می باشد این است، دوستان عزیز و شهروندان  گرامی هدفتان از برپایی این اجتماع چه بود؟ آیا شما در این استان و این شهرستان زندگی نمی کنید؟آیا  از وضعیت خاص کشور و استان در خصوص مرگ و میرهای ناشی از کرونا اطلاعی ندارید. آیا اطلاع ندارید بیش از یک سال است فرزندان این دیار قادر به رفتن مدرسه نیستند، آیا نمی دانید بسیاری از کسب و کارها بر اثر شیوع  ویروس کرونا  تعطیل گردیده و بسیاری در شرایط بد اقتصادی هستند، آیا می دانید بازار بزرگ گناوه چند ماه بخاطر همین ویروس تعطیل بود؟ آیا می دانید چند ماه است که سینماها ،تئاترها ، کنسرت ها ، استخر ها تعطیل است؟ آیا نمی دانید انسان های بزرگی را کرونا از ما گرفت؟ آیا نمی دانید بسیاری از کادر پزشکی در سراسر کشور و در شهرستان گناوه در راه خدمت به بیماران کرونایی جانشان را از دست داداند. دوستان عزیز این همه در خواست خانواده ها و مردم را برای رعایت پروتکل ها، زدن ماسک و عدم انجام تجمعات ندیدید؟! درخواست کادر درمان را ندیدید که عاجزانه خواستار عدم تجمعات در روز ۱۳ فروردین شدند؟ آیا متوجه شدید چند خانواده فقط بخاطر جلوگیری از شیوع کرونا  حاضر نشدند روز ۱۳ فروردین از خانه خارج شوند؟!

پس چرا اینگونه جوابشان را دادید؟ آیا حق خانواده هایی که از هراس مبتلا شدن پدر بزرگ ها و مادر بزرگ ها و کودکانشان به کرونا صبح را به شب می رسانند  این است؟! با چه کسانی لج کرده اید، با خودتان یا مردم؟ این یک لج بازی است یا قانون گریزی؟

دوستان عزیز یقینا همه شهروندان از ایجاد فضاهای شاد و برگزاری آیین های موسیقایی استقبال می کنند.ولی شما نمی دانید بسیاری از جوانان این دیار که با مشقت و سختی شرایط ازدواجشان را فراهم کرده بودند، یک سال است نمی توانند جشن ازدواجشان را برگزار کنند؟

دوستان عزیز کمی در خلوتتان به رفتارتان فکر کنید!  

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر