شما اینجا هستید

اخبار » ساخت خیابان جدید در گناوه ادامه می یابد.

خبر بندر: ساخت جدید ترین پروژه عمرانی شهرداری بندر گناوه که اخیرا به درخواست وزارت نفت تعطیل شده بود از سر گرفته شد،
به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی خبر بندر، خیابان یک کیلومتری دسترسی ورودی شهر گناوه به ساحل دریا که اخیرا توسط شهرداری گناوه و با هدف تکمیل رینگ بندر گناوه آغاز شده بود، با مخالفت شرکت نفت گچساران در روزهای اخیر تعطیل شده و از ادامه کار این پروژه جلوگیری شده بود.
به گزارش خبر بندر ، عبور لوله های نفتی صادرات نفت جنوب از شمال بندر گناوه سالهاست در مسیر توسعه این بندر اختلال جدی ایجاد نموده که خوشبختانه از سال پیش با حمایت استانداری بوشهر و فرماندار شهرستان گناوه و با جدیت شهردار جوان بندر گناوه موافقت هایی برای ساخت میدان امام علی حاصل گردید تا ورودی شهر گناوه از شمال با احداث میدان امام علی سروسامان یابد.
حالا عبور این جاده دسترسی که دقیقا بر روی خطوط لوله نفت صادراتی جنوب احداث شده حساسیت هایی جدیدی را برای وزارت نفت به وجود آورده و باعث شده مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساراناز این پروژه مهم شهری گناوه بازدید کرده وبعد از آن خواهان تعطیلی این پروژه شده است. تعطیلی چند روزه پروژه و اعتراض افکار عمومی شهرستان به موضوع باعث ایجاد فضایی ملتهب در این خصوص به ویژه در فضای مجازی شد.
اعتراض وزارت نفت به استانداری و فرمانداری گناوه بخاطر احداث این معبر در مسیر لوله های نفتی این اختلاف را وارد فاز دیگری کرد.
حالا خبر می رسد با ورود فرماندار گناوه به موضوع وبا مصوبه شورای تامین شهرستان گناوه دوباره شرایط برای ادامه روند ساخت این جاده دسترسی مهیا شده است.
نکته مهم در خصوص این اتفاق خرد جمعی و اتفاق نظر مسولین شهرستان و بندر گناوه است که راه را برای توسعه شهر گناوه بیش از پیش مهیا نموده است. حمایت فرماندار از شهرداری ودر کنار آن مصوبه شورای تامین، نیروی انتظامی ، دادستان، رسانه ها و مردم برای به ثمر رساندن پروژه ای که هدفش توسعه بندر دیرین گناوه است باید به عنوان نمادی برای همدلی در توسعه شهر گناوه ادامه یابد

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر