شما اینجا هستید

سرخط خبرها » بانوان گناوه ای: امکانات رفاهی و تفریحی می خواهیم
گروه : سرخط خبرها

بانوان ادارات ونهادهای گناوه در نشستی با فرماندار این شهرستان خواستار ایجاد امکانات وفضاهای تفریحی و ورزشی اختصاصی برای این قشر شدند.

به گزارش ایرنا، بانوان دراین نشست که به مناسبت گرامیداشت ولادت فاطمه زهرا(س) و هفته زن در سالن اجتماعات فرمانداری برگزارشد،اظهارکردند: این شهر که ظرفیت های بالقوی زیادی دارد اما بانوان از حداقل امکانات رفاهی و تفریحی محروم هستند.

آنان گفتند: این قشر نیاز به مکان و فضاهایی ازجمله بوستان خصوصی دارند که بتوانند در اوقات فراغت خودبه راحتی و به دور از چشم نامحرم تفریح و فعالیت کنند.

آنان همچنین خواستار حمایت وتوجه به ورزشکاران و تیم های ورزشی، فعال شدن کانون بانوان، برگزاری کلاس های آموزش خانواده و احداث پلاژ بانوان دراین شهر که ساحل زیبا ومنحصربفردی دارند، شدند.

فرماندار گناوه گفت: بانوان همانگونه که در چیدمان خانه و مدیریت خانواده خلاقیت و تبحر دارند باید در توسعه و پیشرفت منطقه خود نقش آفرینی کنند.

عبدالنبی یوسفی افزود: بانوان باتوجه به اینکه نیمی از جمعیت را تشکیل می دهند و در تربیت نیروی انسانی نقش دارند، بها دادن به استعدادهای آنان راهگشای خیلی خوبی در مسایل و مشکلات اجتماعی خواهدبود.

وی اظهارکرد: فرمانداری آمادگی دارد که از نظرها و دیدگاه های بانوان مسوولیت پذیر و نخبه های فکری در حل مشکلات و پیشرفت این شهرستان بهره برده تا با همدلی و همفکری و عزمی راسخ تلاش کنیم که از حداقل های موجود استفاده تا بعد به توقعات بالاتر دست یابیم.

فرماندارگناوه گفت: بانوان درسالی که مزین به شعار اقتصاد، فرهنگ باعزم ملی ومدیریت جهادی است باید خودرا باور کنند که می توانند به مسایل و مشکلات موجود جامعه رسیدگی و درحل آنان نقش آفرینی کنند.

وی بیان کرد: جلسات کمیسیون اموربانوان باید در مدت کوتاه و با دستور کار مشخص برگزار و بر روی مسایل اولویت دار بحث و تبادل نظر شود.

فرماندار گناوه ادامه داد: ازاین که بانوان از حداقل امکانات برخوردار نیستند شکی نیست اما اگر قرار باشد در جلسه تجلیل و تقدیر به آنها بگوییم دستتان درد نکند توقع آنان برآورده نمی شود.

یوسفی از اصحاب رسانه این شهرستان که زبان گویای جامعه هستند خواست تا با دیدگاه های خود به توسعه و پیشرفت منطقه خود کمک کنند.

نماینده امور بانوان فرمانداری گناوه گفت: علاوه بر برنامه هایی که ازسوی نهادهای شهرستان به صورت مجزا برگزار خواهد شد، کمیسیون امور بانوان فرمانداری برنامه های مختلفی را برای گرامیداشت سالروز ولادت فرخنده صدیقه اطهر(س) و هفته زن پیش بینی کرده که برگزاری این نشست دراین راستا بوده است.

زهرا عابدینی افزود: تلاش شده برنامه هایی که درشان ومنزلت حضرت فاطمه زهرا(س) است، درهفته زن در این شهرستان اجرا شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر