شما اینجا هستید

اخبار » بنیاد خیرین حامی دانشگاه فرهنگیان شعبه بوشهر افتتاح شد

رئیس هیات مدیره بنیاد خیرین حامی دانشگاه فرهنگیان کشور:
خبر بندر: بیست و چهارمین شعبه استانی بنیاد خیرین حامی دانشگاه فرهنگیان در استان بوشهر تاسیس می شود
به گزارش خبر بندز، رئیس هیات مدیره بنیاد خیرین حامی دانشگاه فرهنگیان کشور گفت:
۲۴ شعبه استانی بنیاد خیرین حامی دانشگاه فرهنگیان در استان بوشهر تاسیس می شود.
رئیس هیات مدیره بنیاد خیرین حامی دانشگاه فرهنگیان کشور نیز در این نشست خبری اظهار داشت: بنیاد خیرین حامی دانشگاه فرهنگیان که مرکز آن در تهران می باشد دارای ۷ نفر هیات مدیره و ۱۵ نفر هیات امنا و ۴۰ نفر موسسین صاحب نام دانشگاه فرهنگیان هستند.
دکتر علیقلی حسنی اعظمی گفت: همه ی ما ۷ نفر که در واقع کارهای صنفی انجام می دهیم و یا پزشک هستند یا کارهای تولیدی و بازرگانی انجام می دهند، علاقمند پیشرفت و ترقی نسل جوان کشور و آینده سازان آن هستیم.
حسنی اعظمی بیان داشت: اعضای هیات مدیره این بنیاد با این تفکر که فرزندان هر خانواده سرمایه جامعه ای است که می خواهند در مدارس درس بخوانند و ما می خواهیم این سرمایه های کشورمان را به کسی بسپاریم که واقعا یک معلم و استاد شایسته باشد و بتواند آنها را به عنوان نسل آینده خوب تربیت و تعلیم داده و تحویل جامعه دهد.
وی در ادامه اضافه کرد: در این راستا بهترین گزینه ای که با تامل و تفکر به آن خواهیم رسید در قالب دانشگاه فرهنگیان تبلور می یابد و دانشجومعلمانی که با خلوص نیت و معلومات عالی چهار سال در دانشگاه فرهنگیان تحصیل می کنند، در آینده آنها فرزندان ما را تعلیم و تربیت کرده و تحویل جامعه می دهند. برجسته و شایسته ای برای جامعه و فرزندان ما باشند.
حسنی اعظمی تصریح کرد: ما هر چه در اینجا هزینه کنیم حتما بهره برداری آن را کل جامعه خواهد کرد.
رئیس هیات مدیره بنیاد خیرین حامی دانشگاه فرهنگیان کشور گفت: استان بوشهر بیست و چهارمین استانی است که بنیاد حامی خیرین دانشگاه فرهنگیان در آن تاسیس می شود و با امید به خداوند متعال و همت خیرین نیک اندیش بتوانیم خوابگاه و تجهیزات در خور مقام دانشجو معلمان در اختیار این دانشگاه قرار دهیم تا فردا که معلم شد با نیت و عقبه نیکی که در دانشگاه دیده است بتواند به جامعه و فرزندان کشورمان خدمت کند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر