شما اینجا هستید

اخبار » چند خبر از دانشگاه ها
گروه : اخبار

دو خبر از دانشگاه

نمایشگاه عکس و شهدا و ماکت های عملیاتی دوران مقدس در دانشگاه آزاد گناوه

صدای بندر – حسین غلامی: به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد گناوه و بمناسبت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر، گوشه هایی از رشادتها، دلاوری ها و ایثار شهیدان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در محوطه این دانشگاه به معرض دید عموم در قالب یک نمایشگاه گذاشته شد.دانشجویان بسیجی با بازسازی صحنه هایی غرورآفرین از ماکت های مناطق عملیاتی و جبهه های حق علیه باطل، بازدید کنندگان را به حال و هوای سالهای هشت سال دفاع مقدس بردند. همچنین نمایشگاه عکسی از شهدا و آثار آنها نیز در حاشیه این نمایشگاه برپا بود. این نمایشگاه به مدت یک هفته پذیرای علاقمندان به این حوزه است.

همایش بررسی ادله جدید اثبات در جرایم کیفری دانشگاه پیام نور برگزار شد

صدای بندر – حسین غلامی: با حضور پروفسور محمود آخوندی همایش بررسی ادله جدید اثبات در جرایم کیفری توسط گروه حقوق دانشگاه پیام نور مرکز گناوه در سالن همایش مرکز فنی و حرفه ای گناوه برگزار شد.در این مراسم پروفسور آخوندی توضیحاتی در مبحث یاد شده به مدت یک ساعت و نیم به دانشجویان و علاقمندان به علم حقوق ارائه دادند. گروهی از قضات و وکلای شهرستان نیز در این مراسم حضور داشتند. پروفسور آخوندی دارای مدرک دکترای جزا از دانشگاه نوشاتل سوئیس است و عضو هیأت علمی دانشگاه های تهران، شهید بهشتی، قم و … می باشد. ایشان همچنین عضو هیأت علمی دانشگاه هاوایی بوده و مؤلف دوره ده جلدی آیین دادرسی کیفری است.گروه حقوق دانشگاه پیام نور مرکز گناوه به ریاست استاد احمد ونکی شلمزاری سالانه همایش هایی از این دست را جهت آشنایی بیشتر دانشجویان این رشته با مباحث حقوقی در برنامه کاری خود دارد.

برگزاری عصر شعر فردوسی توسط دانشگاه پیام نور گناوه

صدای بندر- حسین غلامی: بمناسبت بزرگداشت فردوسی بزرگترین شاعر حماسه سرای جهان و ایران انجمن ادبی دانشگاه پیام نور مرکز گناوه اقدام به برگزاری عصر شعری در این خصوص کرد. این مراسم که در سالن مرکز فنی و حرفه ای گناوه برگزار شد با استقبال علاقمندان به شعر مواجه شد. در این مراسم محمد نادر شریفی مسئول انجمن علمی و ادبی دانشگاه پیام نور گناوه به ایراد سخنانی پیرامون این شخصیت بزرگ پرداخت و گزارش مختصری از فعالیتهای انجمن ارائه کرد. بیش از ده نفر به شعر خوانی پرداختند. همچنین در این مراسم یک نمایش نیز به اجرا درآمد.احمد عبدالهی دبیر انجمن ادبی دانشگاه پیام نور مرکز گناوه نیز از عدم آنچه وی حمایت درخور و شایسته از سوی دانشگاه دانست، انتقاد کرد و خواستار توجه بیشتر مسئولان دانشگاه به این انجمن شد. مهمانان ویژه این مراسم مهندس بیروتی شهردار بندر گناوه، مهندس تولیده رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گناوه و عباس جوکار مسئول امور عمرانی شهرداری گناوه بودند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر