شما اینجا هستید

سرخط خبرها » آغاز ثبت نام اینترنتی اولین مرحله آزمون های متقاضیان صنعت ساختمان، بخش های صنایع دستی
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر:ثبت نام از متقاضیان آزمون سنجش مهارت در حوزه های صنعت ساختمان و صنایع دستی، فرش و نان و غله و… در سال ۱۳۹۳ به صورت اینترنتی و هماهنگ کشوری از ساعت ۸ صبح مورخ۲/۲/۱۳۹۳ آغاز شده و تا ساعت ۲۴ مورخ ۱۲/۲/۱۳۹۳ ادامه خواهد داشت.
به گزارش صدای بندر به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر مدیر کل آموزش فنی وحرفه ای با اعلام این خبر گفت: آزمون سنجش مهارت در حوزه های صنعت ساختمان، صنایع دستی، فرش و نان و غله و… در تاریخ ۲۵ اردیبهشت ماه و اولین مرحله آزمون های هماهنگ سال ۹۳ نیز در تاریخ ۲۶ اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می شود.

حسین خمسه درخصوص نحوه ثبت نام متقاضیان در بخش های صنعت ساختمان، تفاهم نامه ها( صنایع دستی، فرش و نان و غله و… ) در سال ۱۳۹۳ بیان داشت: داوطلبان با مراجعه به سایت http://advari.irantvto.ir پس از خرید کارت اعتباری می توانند در حرفه مورد نظر خود ثبت نام نمایند.
وی با اشاره به مراحل اجرای آزمون های سنجش مهارت گفت: آزمون هر حرفه شامل دو مرحله کتبی و عملی است که ثبت نام کنندگان در آزمون بخش های صنعت ساختمان، تفاهم نامه ها ( صنایع دستی، فرش و نان و غله و…) باید از تاریخ ۲۲/۲/۱۳۹۳ تا تاریخ ۲۴/۲/۱۳۹۳ با مراجعه به سامانه http://advari.irantvto.ir و درج شناسه پرداخت و شماره پرونده، و یا با درج مشخصات فردی، کارت ورود به جلسه آزمون را دریافت نمایند.
مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان بیان داشت: داوطلبان پس از شرکت در آزمون کتبی و کسب نمره قبولی براساس برنامه زمانبندی اعلام شده از سوی ادارات سنجش استان ها برای شرکت در آزمون عملی باید به حوزه های تعیین شده مراجعه کنند.

خمسه با اشاره به تشکیل ستاد پاسخگویی آزمون سراسری سنجش مهارت گفت: در صورتی که متقاضیان با مشکلی مواجه شوند، می توانند با شماره تلفن های ۵۵۵۴۹۴۴-۰۷۷۱ ،۵۵۵۱۵۰۴-۰۷۷۱ ویا با مراکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان خود تماس حاصل کنند

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر