شما اینجا هستید

سرخط خبرها » هنرستان هاجر گناوه میزبان اولین برنامه هفته سلامت
گروه : سرخط خبرها

افتتاحیه هفته سلامت صبح دوشنبه ۱/۲/۹۳ در هنرستان هاجر شهرستان گناوه برگزار شد.
به گزارش صدای بندر به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان _ درافتتاحیه برنامه های هته سلامت شهرستان گناوه که با حضور مسئولین شهرستان در هنرستان هاجر برگزار شد فرماندار شهرستان به پویندگان راه علم و دانش به مناسبت تولد حضرت فاطمه “س” و فرزند برومندشان امام خمینی “ره”و نیز هفته گرامیداشت مقام زن تبریک گفت.
عبدالنبی یوسفی افزوند: ۱ تا ۷ اردیبهشت هفته سلامت تعیین شده است که وزارت بهداشت شعار هفته سلامت امسال را ” یک عمر سلامت با خود مراقبتی” نام گذاری کرده است و امیدواریم ارمغان سلامت در جای جای زندگی ما نمود پیدا کند.
ایشان در ادامه اظهار داشتند:خود مراقبتی از دو واژه ی خود و مراقبت تشکیل شده است که خود همان وجود ما و خود مراقبتی یعنی مراقبت از خود است و بدون شک تمامی ابعاد وجودی ما اعم از بُعد جسمی و روحی اثرات بسیار زیادی بر یکدیگر خواهند داشت پس بنابراین لازمه ی مراقبت از خود ، خود آگاهی از ابعاد جسمی و روحی خود است.امید است که همه ی ما تلاش کنیم با ایجاد طراوت در جسم و روح ، طراوت را در زندگی خود وارد کنیم.
فرماندار شهرستان همچنین گفتند: ما می توانیم سلامت را خلق کنیم زیرا از یک طرف می توانیم خالق باشیم و از طرفی مخلوق ،چون معتقدیم خدا از روح خود در ما دمیده است.
ایشان در ادامه داشتن تغذیه مناسب ، ورزش کردن ، خواب کافی داشتن و تغیر محیط نامساعد را از راههای خود مراقبتی ، و تجدید انرژی ، ایجاد طراوت ، کاهش استرس و … را از مزایای آن دانستند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر