شما اینجا هستید

اخبار » وضعیت نانوایی‌ها و کمبود نان در گناوه

علی احمدی / صدای بندر:در شرایط بحران اقتصادی موجود و گرانی مواد غذایی ازجمله برنج، گوشت، کمیاب شدن مرغ و … و همچنین نیاز روزانه، مردم بیشتر به خرید نان تمایل پیدا کرده‌اند.
جدا از وضعیت نامطلوب کیفیت نان در نانوایی‌های گناوه، آنچه امروز سبب اعتراض مردمی شده، کمبود نان و کاهش ساعات کار در برخی از نانوایی‌ها می‌باشد.
برخی از منتقدین می‌گویند نانوایی‌های نان لواش، نان روزانه خود را بسته بندی و جهت فروش به سوپرمارکت‌ها می‌دهند؛ اما بررسی میدانی ما از تعدادی از سوپر مارکت‌های نسبتا بزرگ نشان داد که تعدادی اندک نان شرکتی جهت عرضه می‌آورند و تعداد زیادی نان لواش از نانوایی‌ها و نان شرکتی را باهم عرضه می‌کنند. اما آنچه قابل توجه هست ابراز نارضایتی این سوپرمارکت‌هاست. چرا که اعلام می‌کنند: پیش از این نانوایی ها خود جهت عرضه و فروش نان‌شان به سوپرمارکت‌ها مراجعه می‌کردند ولی در روزهای اخیر بدلیل کمبود نان لواش در گناوه، خود ما جهت خرید نان به نانوایی‌ها اصرار می‌کنیم ولی تعدادی از نانوایی‌ها اعلام می‌کنند که نان ندارند! و در یک روز تعداد زیادی از نانوایی‌ها تعطیل هستند؛ که علت تعطیلی و کمبود نان خود را نبود آرد اعلام کرده‌اند.
اینک درکنار اعتراض عمومی نسبت به کیفیت نان لواش در گناوه، کمبود نان و کاهش ساعات کاری نانوایی‌ها موجب نارضایتی و اعتراض عمومی شده‌ است.
جا دارد مسئولین امر نسبت به بررسی و برطرف کردن این مشکلات اقدام فوری نمایند تا در این وضعیت نابسامان اقتصادی برای عموم مردم و بویژه برای اقشار کم درآمد که توان خرید برنج ندارند مشکلات و نارضایتی بیشتری بوجود نیاید.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر