شما اینجا هستید

اخبار » تقدیر استانداری بوشهر از یک فعال محیط زیستی

 خبر بندر: مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری بوشهر از محمد داودی ” فعال و دوستدار محیط زیست در روستای عباسی شهرستان گناوه تقدیر کرد.

به گزارش خبر بندر ، محمد مظفری در جمع خبرنگاران اظهارداشت: این دوستدار محیط زیست با فراهم کردن آب به وحوش کوه‌های اطراف شهرستان گناوه  ، کاری ارزشمند انجام داده که نشانگر ،  تعهد و مسئولیت پذیری یک شهروند در قبال  زیست بوم است.

وی افزود:  شکار غیر مجاز ، خشکسالی، بی آبی، آتش سوزی و تهدیدهای طبیعی و غیر طبیعی بیش از همیشه زندگی جانوری  و پوشش های گیاهی را در معرض خطر قرار داده است و همه ما به عنوان شهروند در قبال حفاظت از منابع طبیعی و محیط زیست دیارمان وظیفه مهمی بر دوش داریم.

وی گفت: در روزهایی که محیط زیست  کشور در معرض خطرات متعددی است و با بحران‌های متعدد خشکسالی  روبرو هستیم ، بیش از همیشه به وجود  همیاران  طبیعت نظیر فعال زیست محیط روستای  عباسی نیازمندیم.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری بوشهر  یادآورشد: به پاس زحمات و مسئولیت پذیری این  دوستدار محیط زیست ، به همراه فرماندار و  بخشدار مرکزی  گناوه  در روستای عباسی حضور یافتیم و  لوح تقدیر و هدیه‌ای از سوی این مدیریت  به ایشان اعطا شد.

“محمد داودی ” همیار طبیعت از روستای عباسی گناوه ، همه ساله در فصل تابستان اقدام به ساخت آبشخور جهت پرندگان و حیوانات وحشی در طبیعت می‌کند.

روستای عباسی از توابع بخش مرکزی گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر