شما اینجا هستید

اخبار » ۳۸ سری جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد گناوه اهدا شد

فرماندار گناوه در آیین اهدای جهیزیه گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) از بدو تاسیس در خدمت به محرومان و نیازمندان خدمات گسترده و ارزرشمندی از جمله در زمینه پرداخت هزینه‌های امر مقدس ازدواج ارایه داده است.

غلامرضا مهرجو با تبریک اعیاد خجسته قربان و غدیر افزود: باتوجه به ارزش و قداست امر ازدواج در دین مبین اسلام باید تلاش و کمک کنیم تا هرچه زودتر جوانان تشکیل خانواده دهند.

وی بیان کرد: افتخار داریم که در دهه خجسته امامت و ولایت، حرکتی خداپسندانه و ارزشمند در امر ازدواج مددجویان برداشته شده است.

مهرجو از خیران شهرستان گناوه برای حمایت و کمک به نیازمندان و مددجویان نهادهای حمایتی تقدیر کرد و گفت: خیران این شهرستان در کمک به نیازمندان زبانزد عام و خاص هستند و امیدواریم این روند بویژه در امر مقدس ازدواج تداوم داشته باشد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گناوه اظهارداشت: این نهاد از ابتدای سال در زمینه تامین نیازهای ضروری زندگی مددجویان در ۲ مرحله اقدام کرده است.

سیدوحید حسینی حقیقی افزود: در مرحله اول ۷۰ دستگاه یخچال به نیازمندان تحت پوشش این نهاد اهدا شد و در روز جاری نیز به مناسبت دهه امامت و ولایت ،  ۳۸ سری جهیزیه به نوعروسان مددجو با همکاری خیرین و این نهاد باحضور مسئولان اهدا می‌شود.

وی بیان کرد: اقلام اهدایی به زوج های جوان شامل جاروبرقی، لباسشویی، یخچال ، اجاق گاز و تلویزیون است که ارزش هر سری جهیزیه حدود  ۳۰۰ میلیون ریال  برآورد می‌شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گناوه گفت: در خرید این اقلام خیران، کمیته امداد و بستگان نیکوکار  ز وج‌های جوان مساعدت و مشارکت کرده‌اند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر