شما اینجا هستید

سرخط خبرها » فنی حرفه ای استان بوشهر سال گذشته ۱۲هزار نفر را آموزش داد
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر ؛معاون آموزش، پژوهش و برنامه ریزی اداره کل از آموزش بیش از دوازده هزار نفر در بخش دولتی آموزش فنی وحرفه ای در سال گذشته خبر داد.
به گزارشصدای بندر به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر، بهزاد حشمتی در این خصوص گفت با توجه به نیاز سنجی انجام شده و توجه به بازار کار استان در راستای توانمند سازی نیروهای جویای کار و همچنین به هنگام کردن مهارت های شغلی و افزایش بهره وری نیروهای شاغل تعداد دوازده هزار و ۳۷۰ نفر در سال ۹۲ آموزشهای مهارتی را در بخش دولتی آموزش فنی و حرفه ای استان فرا گرفته اند.
وی افزود: از این تعداد چهار هزار و ۹۵۸ نفر در رشته های خوشه خدمات،پنج هزارو۸۹۰ نفر در خوشه صنعت، ۷۵۲ نفر در حوزه فرهنگ و هنر و ۷۷۰ نفر در خوشه کشاورزی آموزش های مهارتی و فنی متناسب با نیاز خود را فرا گرفته اند.
۱۱۲۸۲معاون آموزش،پژوهش و برنامه ریزی اداره کل با اشاره به اینکه تعهدات آموزشی استان در سال گذشته یازده هزار و ۲۸۲ نفر بوده گفت: با تلاش های صورت گرفته در استان بیش از تعهدات آموزش های مهارتی ارائه شد و تحقق عملکرد ۱۰۷ درصدی را شاهد بودیم.
معاون آموزش اداره کل با اشاره به اینکه آموزشهای مهارتی در بخش دولتی کاملا رایگان بوده و در برخی از مراکز از جمله مرکز شماره ۳ بوشهر، گناوه و کنگان امکانات رفاهی از جمله خوابگاه، رستوران وفضای ورزشی نیز وجود دارد از کلیه علاقه مندان آموزشهای مهارتی دعوت نمود با مراجعه به مراکز آموزش فنی و حرفه ای در راستای کسب مهارت و افزایش توانمندی خود از ظرفیتهای موجود آموزش فنی و حرفه ای استان استفاده نمایند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر