شما اینجا هستید

اخبار » سخنی کوتاه با استاندار جدید بوشهر


خبربندر ضرغام خرمی: فهرست کردن مشکلات برای جنابعالی که استان بوشهر زادگاه شماست به مثابه زیره بردن به کرمان خواهد بود دوست داشتم صریح ترین و در عین حال ساده ترین واژه ها را که خالی از گزندگی باشد انتخاب کنم تا باعث آزردگی خاطر نشود .
جناب آقای استاندار
سفر ریس جمهور محترم و برخی از اعضا هیات دولت به استان بوشهر در مهر ماه ۱۴۰۰ مصوباتی دارد که عملیاتی شدن آنها مستلزم پیگیری نمایندگان مجلس استان و همکاری مجدانه مدیران ارشد استان است . کارهای بزرگ و بسیار بزرگ است که جنابعالی به آن فکر می کنید ، خانه تکانی در بدنه کارشناسی استان و بکارگیری تیم قوی و همراه و همدل که بتواند در تحقق این اهداف یاریتان کند
جناب آقای محمدی زاده
از فردای آن روزی که آستین را بالا خواهی زد و کارهای بزرگ را استارت می زنید دوست خواهید داشت که علاوه بر دوستان، منتقدین و حتی مخالفین عملکرد شما را بستانید و تایید کنند. مطمئن باشید کارکردن بدون روزهای سخت و چالش برانگیز تصورش هم سخت است و خیلی از اوقات پیش بینی ها درست از آب در نخواهد آمد از قضاوت ها نقدها نگران نشوید .
استاندار عزیز
آدمهای چاپلوس ، زبان باز سهم خواه، با ظاهری فریبنده علاوه بر اینکه به سمت شما خواهند آمد از طریق نزدیکان شما پیغام و پسغام می دهند که در دوره شما به آرزوی خود ، مناصب مهم کلیدی برسند .جنابعالی به خوبی می دانید مولا علی (ع) در نامه ۵۳ به مالک اشتر در بکارگیری کارگزاران توصیه کرده اند کارگزاران شما از بین کسانی باشند که حقایق را با زبان کارشناسی بیان کنند و حقیقت را هر چند تلخ برایتان بگویند.
منکر شجاعت و شهامت نیستم اما آنگونه متین ، منطقی ، صبورانه، تصمیم بگیرید و با منتقدین سخن بگوئید که شرمنده شوند
به عنوان شهروندی که آینده و پیشرفت شهرو استان برایش مهم است عرض می کنم آنچه می تواند جنابعالی را در این مسیر پر از فراز و نشیب یاری کند اتاق فکری است متشکل از نخبگان ، اساتید و باتجربه ها ، که صادقانه بدون چشم داشت داده ها ، اطلاعات و راهنمایی لازم را به شما تقدیم کنند .
آرزوی توفیق روز افزون برای جنابعالی در خدمت مردم شریف استان بوشهر دارم .

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر