شما اینجا هستید

اخبار » سرمایه گذاری چینی‌ها در استان بوشهر حمایت می‌شود

سرمایه گذاری چینی‌ها در استان بوشهر حمایت می‌شود

خبربندر: استاندار بوشهر با اشاره به ظرفیت‌های مهم استان برای سرمایه گذاری گفت: از سرمایه گذاری چینی‌ها در استان بوشهر حمایت می‌شود.

به گزارش خبربندر؛ احمد محمدی‌زاده در نشست با هیئت سرمایه‌گذاری چینی اظهار داشت: استان بوشهر در بخش‌های مختلف دارای ظرفیت‌های فراوانی برای سرمایه گذاری است و انتظار می‌رود شرکت‌های سرمایه‌گذاری چینی در بوشهر سرمایه‌گذاری کنند.

وی توسعه روابط اقتصادی و سرمایه‌گذاری با چینی‌ها را یک اولویت دانست و اضافه کرد: سد، فرودگاه، بندر، راهسازی، احداث بیمارستان، طرح‌های گردشگری و مجتمع تجاری از طرح‌های مهم سرمایه‌گذاری در استان بوشهر است.

استاندار بوشهر نخستین پیشنهاد سرمایه‌گذاری در استان برای چینی‌ها را سد باهوش عنوان کرد و ادامه داد: این سد در فاصله ۵۰ کیلومتری سد دشت‌پلنگ در استان بوشهر قرار دارد و در سفر رئیس جمهور مجوز آن صادر شده و کار مطالعات و آماده‌سازی این سد انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه انتقال فرودگاه بوشهر به خارج از شهر یکی دیگر از پروژه‌های مناسب برای سرمایه‌گذاری است افزود: ساخت سه بندر مجهز جدید در دیلم، گناوه و ریگ از دیگر فرصت‌های سرمایه گذاری است.

محمدی‌زاده با اشاره به ساخت سه موج شکن، اسکله و پسکرانه بندری با تجهیزات کامل در گناوه، دیلم و ریگ بیان کرد: یکی دیگر از پروژه‌ها برای سرمایه‌گذاری ساخت بزرگراه در بوشهر با ۵۰ کیلومتر طول و ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی و یک پل بزرگ است که زمینه تردد خودروهای سنگین به بندر بوشهر را فراهم می‌کند.

وی ساخت بیمارستان در عسلویه، طرح‌های گردشگری نوین از جمله تله‌کابین دریایی، صنایع پایین دستی پتروشیمی و مجتمع بزرگ تجاری، اداری و خدماتی را از دیگر فرصت‌های سرمایه گذاری عنوان کرد.

استاندار بوشهر حمایت از سرمایه‌گذاران را یکی از اولویت‌های مهم در استان بیان کرد و گفت: شرکت سرمایه‌گذاری چینی دفتر خود را در بوشهر فعال کرده و اقدام به سرمایه‌گذاری در استان کنند./ مهر

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر