شما اینجا هستید

اخبار » افزایش حقوق حق همه کارکنان دولت است!

افزایش حقوق حق همه کارکنان دولت است!
خبربندر: روز دوشنبه ۲۲ آذرماه در یک حرکت هماهنگ و سراسری جامعه معلمان سراسر کشور با تجمع در مقابل ادارات آموزش و پرورش شهرهای مختلف به عدم انجام نظام رتبه بندی که منجر به افزایش قابل توجه حقوقشان می شود،
اعتراض کردند.
اما همسان سازی و نظام رتبه بندی معلمان چیست؟
حاجی میرزایی وزیر وقت آموزش و پرورش درخصوص افزایش حقوق معلمان در نظام رتبه بندی چنین گفته است
مبنای لایحه رتبه بندی براساس مربی معلم، استاد یار معلم، دانشیار معلم و استاد معلم خواهد بود که مبنای حقوق و مزایا در این رویکرد حداقل ۸۰ درصد، اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها که هم رتبه و هم سابقه هستند، است.
فارغ از اینکه با توجه به اعتبار بسیار زیاد این طرح آیا دولت می تواند آن را اجرایی کند یا نه ، سوال مهم این است که در حالیکه تورم در کشور افزایشش روزانه شده وضعیت افزایش حقوق دیگر کارکنان دستگاه های دولتی که حقوقشان کمتر از معلمان است چه می شود؟ و اصلا چه کسی باید برای ساماندهی دیگر کارکنان دولت لایحه و طرح ارائه کند؟
نمایندگان مجلس، دولتمردان و همه آنهایی که به دنبال اجرای طرح رتبه بندی معلمان هستند ، باید همزمان فکری به حال حقوق ناچیز دیگر کارکنان دستگاه های دولتی نیز بکنند.
ما معتقدیم در این وانفسای گرانی ها که هر کارمندی را شرمنده خانواده اش می کند افزایش حقوق، حق اولیه همه حقوق بگیران دولت است و دراین بین نباید هیچ فرقی بین معلمان و دیگر کارکنان دولت گذاشت.
امضا: یک کارمند حقوق دولت

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر