شما اینجا هستید

اخبار » کتاب نظام کارورزی منتشر شد


خبر بندر: کتاب نظام کاروزی تالیف دکتر عبدالرضا عرب زاده استاد دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر روانه بازار نشر شد.
مولف کتاب نظام کارورزی در گفتگو با خبرنگار خبر بندر در زمینه این کتاب اظهار داشت: کتاب نظام کارورزی، نخستین کتابی است که به صورت تخصصی به تربیت معلم فکور پرداخته است.
دکتر عبدالرضا عرب زاده گفت: در این کتاب تلاش شده است که الگوی نوین کارورزی مبتنی بر معلم فکور در دانشگاه فرهنگیان معرفی شود.
عرب زاده با اشاره به جامعه هدف این کتاب متذکر شد: جامعه هدف این کتاب اساتید کارورزی، معلمان راهنما، مدیران مدارس و دانشجویان درس مهم کارورزی در دانشگاه های مختلفی هستند که به تربیت معلم پرداخته و یا در رشته های مرتبط با حرفه معلمی تحصیل می کنند.
این نویسنده ادامه داد: از آنجا که هدف اصلی دوره کارورزی در دانشگاه فرهنگیان را باید پرورش معلم فکور دانست، تمام مولفه ها در این کتاب بر مبنای رسیدن به مرحله نهایی چنین تفکری در کارورزی قرار گرفته است.
این استاد دانشگاه با اشاره به سایر آثار انتشار یافته خود به صورت مشترک با دیگر اساتید دانشگاه تصریح کرد: گردشگری در استان بوشهر، صنعت و هنر، راهنمای عملی مدیران هنرستان ها، تدبیر اول ( برنامه عملیاتی دوره متوسطه دوم) و آسیب های اجتماعی دانش آموزان از جمله این کتاب ها هستند.
گفتنی است که این کتاب توسط انتشارات ماهواره تهران انتشار یافته در ۱۹۰ صفحه است.
دکتر عبدالرضا عرب زاده هم اکنون استاد و معاون هماهنگی دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر است که در حوزه های تخصصی کاری اقدام به تالیف کتاب و آثار ماندگار از خود کرده است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر