شما اینجا هستید

سرخط خبرها » زنگ سلامت در دبیرستان دخترانه طوبی بخش امام حسن
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر: دیلم – طاهری نیا: به مناسبت هفته سلامت زنگ هفته سلامت با حضور سرپرست بخشداری امام حسن و مسئولین بخش در دبیرستان دخترانه طوبی شهر امام حسن نواخته شد.

به گزارش صدای بندر به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت ودرمان دیلم، به نقل از روابط عمومی بخشداری امام حسن،سرپرست مرکز بهداشتی و درمانی شهید حسینی زاده در این آیین اظهار داشت: با توجه به شعار هفته سلامت کهبا عنوان «یک عمر سلامتی با خود مراقبتی» نامگذاری شده بحث خودمراقبتی در پیشگیری از ابتلا به بیماریها نقش مهمی دارد و شما دانش آموزان خودمراقتبی را بایستی از محیط مدرسه فرا گیرید.

اسفندیار همتی افزود: حوزه سلامت از فعالیتهایی که خود و خانواده برای حفظ و ارتقای سلامت و پیشگیری از بیماریها با آن در گیر هستیم شروع شده و از فرد به خانواده و از آنجا به جامعه گسیل میگردد و همه این کارها سبب افزایش کیفیت زندگی می شود.

سرپرست بخشداری امام حسن نیز در این آیین ضمن تبریک سالروز ولادت بانوی دوعالم و امام راحل (ره) بیان داشت: شما دانش آموزان مادران و زنان نمونه آینده جامعه هستید که با پیروی از فرمایشات گهربار حضرت فاطمه زهرا (س) خواهید توانست در این راه موفق و پیروز باشید.

سید ابراهیم حسینی فر از دانش آموزان خواست مهارت خودمراقبتی را از محیط مدرسه یاد بگیرند و آنرا به خانواده های خود و جامعه منتقل کنند.

وی گفت: نقش شما دانش آموزان در آموزش مسایل بهداشتی و پیشگیری از بیماریها بسیار موثر و مفید است و تلاش کنید آموزشهایتان را به خوبی فرا گیرید و به خوبی هم آنرا به دیگران منتقل کنید.

در پایان به دانش آموزانی که اسم مبارک فاطمه را داشتند از طرف بخشداری امام حسن هدایایی تقدیم شد .

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر