شما اینجا هستید

سرخط خبرها » برپایی نمایشگاه سیار پیامهای بهداشتی در ادارات دیلم
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر: دیلم – طاهری نیا: به مناسبت هفته سلامت نمایشگاه سیار پیامهای بهداشتی در قالب بسته آموزشی و اطلاع رسانی خودمراقبتی بصورت نمایش بر روی بنر در ادارات دیلم برپا شد.

به گزارش صدای بندر به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت ودرمان دیلم، مسئول آموزش سلامت شبکه بهداشت دیلم در خصوص برپایی این نمایشگاه اظهار داشت: به منظور ارتقاء سطح آگاهی جامعه در کسب مهارتهای لازم خودمراقبتی برنامه اطلاع رسانی بصورت نمایشگاه سیار در سطح ادارات شهرستان به اجرا در آمد.

زهره دیلمی هدف از برپایی این نمایشگاه را ارتقاء سطح آگاهی افراد جامعه عنوان کرد و افزود: محتوای نمایشگاه شامل نمایش پیامهای بهداشتی در جهت خود مراقبتی افراد با توجه به اولویتها و نیاز جامعه بر روی بنرهای سیار است.

وی بیان داشت: نمایشگاه سیار بصورت گردشی در سطح ادارات شهرستان بصورت یک روزه در هر اداره برپا می شود.

مسئول آموزش سلامت شبکه بهداشت ودرمان دیلم خاطر نشان کرد: این نمایشگاه شامل بسته اطلاع رسانی و خودمراقبتی در خصوص دیابت، فشارخون بالا، سیگار و قلیان، پیاده روی و حوادث ترافیکی و مصرف میوه و سبزی است.

وی اذعان داشت: این نمایشگاه تا کنون در فرمانداری،جهاد کشاورزی و آموزش و پرورش برپا شده است.

دیلمی اضافه کرد: این برنامه توسط واحدهای آموزش سلامت،روابط عمومی،سلامت خانواده و امور عمومی شبکه بهداشت ودرمان شهرستان دیلم اجرا شده است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر