شما اینجا هستید

اخبار » آغاز توزیع ۲۰ تن برنج و مرغ بین نیازمندان در گناوه

به گزارش خبر بندر و به نقل از ایرنا ، امام جمعه گناوه در حاشیه این آیین به خبرنگار ایرنا گفت: در راستای لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب  مبنی بر برگزاری رزمایش مواسات و کمک‌های مومنانه، اقشار مختلف مردم ولایتمدار شهرستان گناوه نیز از این اقیانوس عظیم مردمی جدا نبودند و اکسیر محبت را نسبت به همنوعان خود از جمله در دوران کرونا و ماه مبارک رمضان متجلی کردند که تا همیشه در اذهان یادگار خواهد ماند.

حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی افزود: یکی از ویژگی های ماه پرفضیلت ماه مبارک رمضان، دست گیری و گره گشایی از نیازمندان است که با تاسی از سیره امیرالمومنین (ع) و ائمه اطهار (ع) در رزمایش مواسات و کمک‌های مومنانه تجلی پیدا کرده است.

وی اظهارداشت: در این آیین ۱۲ تن برنج و هشت تن مرغ که درقالب مرحله سیزدهم کمک های مومنانه به همت سپاه انصارالحسین (ع) این شهرستان تامین شده است توسط پایگاه‌های بسیج و گروه های جهادی بین نیازمندان و افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی کمیته امداد و بهزیستی توزیع می‌شود.

امام جمعه گناوه با بیان اینکه هر بسته معیشتی کمک‌های مومنانه  ۴۵۰ هزار تومان است، گفت: مرحله بعدی کمک‌های مومنانه بزودی در اختیار نیازمندان قرار خواهد گرفت.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر