شما اینجا هستید

اخبار » ایثار بزرگ خانواده فروردین

ایثار بزرگ خانواده فروردین
صدای بندر: خانواده فروردین موافقت خود را با اهدای اعضای بدن فرزندشان اعلام نمودند تا زندگی را به چند بیمار هدیه کنند.

زینب فروردین فرزند ناخدا جواد فروردین اهل محله نوروزآباد گناوه روز پنجشنبه روز دوم فروردین در مسیر شهر دلوار براثر تصادف شدید دچار عارضه مغزی شده و به کما می رود. با گذشت زمان روند درمان او دچار اختلال شده و پزشکان با قطع امید، به علت شدت صدمات، به خانواده فروردین پیشنهاد اهدای عضو می کنند. و خانواده فروردین نیز با پذیرش این پیشنهاد به اهدای عضو فرزندشان قبول می کنند به چند بیمار زندگی دوباره می بخشند.
گفته می شود قرار است تا یک تیم پزشکی اعزامی از شیراز به بوشهر با انجام آزمایشات لازم کار پیوند اعضا را طی امروز تا فردا انجام دهد.

در این رابطه مسئول مرکز فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از صدمین ایثار ماندگار در استان خبر داد و گفت: بانوی گناوه‌ای به بیماران نیازمند پیوند عضو حیات دوباره بخشید.

علیرضا باقری در گفت‌وگو با خبرنگارنگاران از صدمین ایثار ماندگار در این استان خبر داد و گفت: صدمین ایثار ماندگار استان بوشهر با رضایت خانواده نوع‌دوست و مهربان فروردین اتفاق افتاد.

وی اظهار داشت: زینب فروردین ۴۴ ساله که به دنبال تصادف دچار ضربه‌مغزی و در بیمارستان شهدای خلیج‌فارس بوشهر بستری‌شده بود و با تأیید تیم فراهم آوری اعضای پیوندی و پزشکان تأیید کننده دانشگاه و با رضایت خانواده مهربانش اهدا عضو شد.

باقری تصریح کرد: به دنبال رضایت خانواده این بانوی مهربان ارگان‌های کلیه و کبد این جان‌بخش جهت پیوند به نیازمندان به عضو به همت دکتر خورشید برداشت و به بیمارستان ابوعلی سینا شیراز فرستاده شد.

مسئول مرکز فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطرنشان کرد: این ششمین اهدای عضو سال جاری در استان بوشهر و صدمین اهدا عضو استان در کل است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر