شما اینجا هستید

اخبار » باید به مهم ترین موتور محرکه اقتصاد یعنی بخش صنعت و معدن نگاهی اندیشمندانه شود.


خبربندر: مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر در پیامی دهم تیر ماه روز ملی صنعت و معدن را که در ایام دهه تولید و تجارت نامگذاری شده است تبریک گفت.
به گزارش صدای بندر به نقل از روابط عمومی صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر؛ مهدی صفوی در این پیام آورده است:
فرارسیدن دهم تیرماه فرصت مناسبی است که به مهم ترین موتور محرکه اقتصاد یعنی بخش صنعت و معدن نگاهی اندیشمندانه شود.

نامگذاری ایام دهه تولید و تجارت به ویژه روز ملی صنعت و معدن فرصت مناسبی برای ارج نهادن دولت و ملت به تلاش جهادگران ، کارآفرینان، مدیران و کارکنان عرصه تولید و تجارت است چرا که در سخت‌ترین شرایط تحریم و پیچیدگی‌هایی که در مسیر تولید ایجاده شده است، اجازه ندادند چرخ تولید متوقف شود چراکه کسب موفقیت های بی بدیل تلاشگران صنعت، معدن و تجارت مصداقی بارز از توسعه و پیشرفت چشمگیر فعالان این عرصه مهم اقتصادی است .

انتظارمی رود صنعت کشور با تکیه بر توان ملی و بهره برداری مناسب از فرصت های رشد و توسعه، با عبور از موانع پیش رو و فائق آمدن بر مشکلات بتواند با شکوفایی روز افزون خود پایه های اقتدار کشور را تحکیم بیشتر ببخشد.

در سالی که با تدابیر و درایت عالمانه از سوی مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) به نام ” تولید ، دانش بنیان و اشتغال آفرین” مزین شده ، باید توسعه صنایع دانش بنیان و ایجاد مشاغل پایدار را در کنار صیانت از اشتغال موجود در دستور همه امور قرار داده و صنایع موجود را نیز به سمت ارتقاء دانش و پژوهش که افزایش بهره وری را به همراه خواهد داشت ، هدایت نماییم.

اینجانب بر خود لازم می دانم ضمن تبریک مجدد دهه تولید و تجارت ، دهم تیرماه روز ملی صنعت و معدن را به تمامی فعالان این بخش بزرگ نظیرصنعتگران،معدنکاران ، کارآفرینان و دیگرفعالان کشوربه ویژه استان بوشهر را تبریک و تهنیت عرض نمایم.

توفیق و سربلندی این عزیزان را از خداوند سبحان در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواستارم .
مهدی صفوی
مدیرکل صنعت،معدن و تجارت استان بوشهر

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر