شما اینجا هستید

اخبار » دبیر جشنواره تئاتر بسیج استان بوشهر منصوب شد

محمد مظفری دبیر سیزدهمین جشنواره تئاتر بسیج استان بوشهر شد

اعظم کدایی، خبر بندر: طی حکمی از سوی انجمن نمایش بسیج هنرمندان کشور محمد مظفری به عنوان دبیر سیزدهمین جشنواره تئاتر بسیج استان بوشهر معرفی گردید.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر بندر: در این حکم که به امضای سعید نجفیان دبیر سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر بسیج کشور رسیده آمده است با عنایت به هدف گذاری و سیاست های کلان جشنواره و نظر به تعهد و تخصص جنابعالی و در راستای بهره گیری از ظرفیت های حرفه ای تئاتر استان بوشهر به عنوان دبیر استانی سیزدهمین جشنواره بسیج استان بوشهر انتخاب می شوید.
محمد مظفری نیز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه مقدمات برگزاری جشنواره استانی بسیج در حال انجام است گفت: فراخوان جشنواره تئاتر بسیج طی روزهای آینده برای اطلاع علاقمندان در سطح استان منتشر خواهد شد.
مظفری با بیان اینکه جلسات متعددی با حضور مسول سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر برای برگزاری این جشنواره برگزار شده افزود: از تمام ظرفیت های حرفه ای تئاتر استان بوشهر اعم از نیروی انسانی و امکانات را برای مشارکت در این جشنواره دعوت بعمل خواهد آمد.
وی با بیان اینکه سیزدهمین جشنواره تئاتر استانی بسیج در آبان ماه در بوشهر برگزار خواهد شد افزود چهار نمایش برگزیده استان به جشنواره سراسری بسیج که در آذز ماه امسال برگزار می شود راه خواهند یافت.
محمد مظفری نویسنده ، پژوهشگر، روزنامه نگار و کارگردان تئاتر هم استانی آثار بسیاری در حوزه های تئاتر صحنه ای ، خیابانی، محیطی، تعزیه و… داشته و تجربه داوری و دبیری جشنواره های مختلف استانی و منطقه ای را دارد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر