شما اینجا هستید

اخبار » بوشهر بدون سرویس!

وشهر بدون سرویس!
خبر بندر: محمد مظفری: بازگشایی مدارس در فصل پاییز که باید فصلی پر از روزهای خوب و با نشاط برای بچه ها و خانواده ها باشد، به دلیل سو مدیریت در آموزش و پرورش ، شهرداری ودر بی تفاوتی مسولین ارشد استان، حالا تبدیل به روزهایی بسیار تلخ به کام خانواده ها گردیده است.
این روزها خانواده ها در مسیر گرفتاری های اقتصادی خود علاوه بر تهیه ملزومات مدرسه برای بچه های دانش آموزشان، حالا باید به فکر کرایه های نجومی سرویس مدارس باشند!
مثل همیشه متولیان امر تصمیم گیری قیمت سرویس ها را به آخرین روز شهریور موکل کردند تا در نبود تعامل بین مسولین و رانندگان این خانواده ها باشند که متحمل زحمت بشوند و مجبور به جابجایی فرزندانشان بصورت شخصی بشوند
تصمیم گیران مثل همیشه گره ای را که با دست باز می شد را دندان زدند و آنقدر فشردند تا به گره ای کو تبدیل شود و حالا برای بازکردنش دست به گریبان این و آن شده اند
گفته می شوددر شهر بوشهر مسولین هزینه جابجایی هر دانش آموز در منطقه یک و دو را ۴۰۰ تومان تعیین کرده، اند هزینه ای که راننده باید ۱۵ درصد آن را به پیمانکار، مدرسه ،آموزش و پرورش و شهرداری بدهد! رانندگان هم این روال را به نفع ندیده اند ، عملا حاضر به همکاری با پیمانکار نشده و بصورت جدا گانه قیمت ها را دو برابر نموده اند. اتفاقی که خانواده ها را دچار یک بحران مالی دیگر نموده است.
از سوی دیگر عدم پوشش مناسب جمل و نقل عمومی توسط شرکت واحد شهرداری بوشهر و کمبود اتوبوس برای جابجایی دانش آموزان ، در روزهای اولیه ماه مهر ،باعث روی آوردن والدین به استفاده از وسایل نقلیه شخصی شده ، که عملا این موضوع باعث شده تا خیابان های شهر بوشهر را در ساعات اولیه صبح ،دچار بی سابقه ترین ترافیک های شهری شود. بطوریکه این ترافیک ها از خیابان سبزآباد در جنوب تا خیابان سنگی در مرگز شهر ادامه پیدا کرده و عملا خیابان های معدود شهر بوشهر در ساعات اولیه صبح قفل می شوند تا هم دانش آموزان دیر به کلاس هایشان برسند و هم والدین.!
در این بین فرمانداری بوشهر مثل همیشه هیچ واکنشی نشان نداده و آموزش و پرورش نیز در یک انفعال، همه چیز را به خانواده ها و رانندگان واگذار نموده است!

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر